Er det latskap å ha bowling eller badebursdag??

Ikke i bruk

Forumet er livet
Begge mine har bursdag i de to første februarukene... Begge skal be 10 stykker hver.

Jeg har null energi om dagen og ser på det som ett ork å arrangere bursdag her hjemme, det er jo endel som må ordnes og handles og slikt.

Så kom jentungen nå å sa hun ønsket seg bowlingbursdag, og da vil guttungen ha også.. Eller bading
Prisene er jo greie. Ca 2000 kroner per bursdag om de blir 11 stykker. Det inkluderer pizza, is, 2 runder bowling og lån av sko. Man kan ha med kake selv.

Meeeeen, jeg har alltid sverget til hjemmebursdag, helst ute med aking og grilling. I fjor sto vi på stortromma å leide grendehuset og kjørte begge bursdagene på samme dag. Begge fikk invitere de de ville så tilsammen var 70 barn innom i de to bursdagene. Tok helt av. men mye jobb.

Er jeg lat om jeg går for bowling?? Og er det verdt pengene vs å ha hjemme??
 
Jeg syns absolutt du kan gå for bowling, og at det er verdt pengene!! :)
Vi gjorde det slik for 3 år siden, angret ikke!!!
Du slipper å rydde opp, å kan gå derfra når det er ferdig!! ;)
 
Syns ikke du er lat, og tror det kan bli skikkelig koselig! =)
 
Jeg pleier også normalt å gå for hjemmebursdag. Men i år funderer jeg selv på bowling til eldste jenta altså :p Syns ikke det er latskap av den grunn :)
 
Nei du er ikke lat av den grunn.
Hvorfor skal du være lat pga det?

Jeg fikk det for meg for mange år siden at jeg skal være sånn supermamma som lager kule hjemmebursdager uansett hva!
Men slik helsen og formen er for tiden så er jeg glad til jeg setter mat på bordet hver dag lissom :p
 
Jeg syns absolutt du kan gå for bowling, og at det er verdt pengene!! :)
Vi gjorde det slik for 3 år siden, angret ikke!!!
Du slipper å rydde opp, å kan gå derfra når det er ferdig!! ;)

Det var det jeg tenkte også. Slipper opprydding og slikt. Og 4000 for to bursdager er ikke værst. + kake da såklart. I fjor brukte vi mellom 8000 10 000 på bursdagene.
 
Jeg fikk det for meg for mange år siden at jeg skal være sånn supermamma som lager kule hjemmebursdager uansett hva!
Men slik helsen og formen er for tiden så er jeg glad til jeg setter mat på bordet hver dag lissom :p
Å du da, må du gi deg ;)
Å innse sine begrensninger er viktig!
Barna vil også ha sånn bursdag så da går det nok helt fint
 
Syns ikke det er latskap hvis du har lite energi. Men villa gått for bowling, da er barna mer sammen. I en badebursdag er det kanskje lettere å dele seg i klikker også være litt for seg selv. Vet jo ikke hvor stort det bassenget? er der du er, men hvertfall erfaringer herfra ;)
 
Syns ikke det er latskap hvis du har lite energi. Men villa gått for bowling, da er barna mer sammen. I en badebursdag er det kanskje lettere å dele seg i klikker også være litt for seg selv. Vet jo ikke hvor stort det bassenget? er der du er, men hvertfall erfaringer herfra ;)
Her er alle barna sammen , aldri vært noe problem.
 
Har "heldigvis" ikke kommet dit at vi må ha bursdag andre steder enn bhg. Men i år blir det siste bhg-bursdag for oss, så da har jeg funnet ut tema han ønsker. Spiderman, så da blir det kaker med spidermanbilder, engangsfat og duker med spiderman.
Litt usikker på om vi skal ha pølser i tillegg, eller gå for ren kakeselskap.
Billigere, men så klart en del opprydding underveis. Men vi er 2 foreldre så ene aktiviserer ungene, mens den andre rydder ;)
Ingen er lat om de velger bowling eller badeland!
 
Vi var på badebursdag igår, syns ikke det lyste latskap av det, men det passet best sånn i forhold til omstendighetene.
Sverger også til hjemmebursdag men en gang iblant med noe annet gjør ikke så mye hvis det er sånn det passer best det året.
 
Vi skal ha på lekeland for 3. året nå. Er ikke latskap, har bare ikke plass hjemme enn så lenge.

Om barna ønsker seg bowlingbursdag, og du har mulighet til å gi dem det, kjør på!
 
Det var det jeg tenkte også. Slipper opprydding og slikt. Og 4000 for to bursdager er ikke værst. + kake da såklart. I fjor brukte vi mellom 8000 10 000 på bursdagene.

Da hadde jeg så absolutt gått for bowling...............
Kordan klarer du å bruke så mye penger på en bursdag??? :p
Kan hende jeg bare fortrenger hvor mye vi har brukt, men det hørtes vedig mye ut!?
 
Back
Topp