Er det innafor å date mer enn en mann om gangen?

Kjør på. Tror de fleste på Tinder og andre plasser treffer flere samtidig, hva er det egentlig date? Er det å treffe noen én gang eller mange? Tror det er fornuftig å treffe folk og finne litt ut av dem uten at det dermed skal anses så seriøst at du ikke kan møte noen andre for kino eller en øl. Hvis det begynner å bli mer seriøst med en er det jo naturlig å kutte ut andre, og da bør dere jo ha en samtale om det sånn at begge er på samme linje. Veldig dumt hvis en tror at dette er seriøst mens den andre treffer andre.

Veldig enig i dette :)

Kjør på. Tror de fleste på Tinder og andre plasser treffer flere samtidig, hva er det egentlig date? Er det å treffe noen én gang eller mange? Tror det er fornuftig å treffe folk og finne litt ut av dem uten at det dermed skal anses så seriøst at du ikke kan møte noen andre for kino eller en øl. Hvis det begynner å bli mer seriøst med en er det jo naturlig å kutte ut andre, og da bør dere jo ha en samtale om det sånn at begge er på samme linje. Veldig dumt hvis en tror at dette er seriøst mens den andre treffer andre.
Er dette jeg og tenker. Derfor jeg gjør det sånn. Og føler jo det er innafor. Er jo tinder det er snakk om. Skal man slette seg selv hver gang man møter noen om man bare skal date en person om gangen?:hilarious:
Matcher jo i vildens sky her:smiley-ashamed004:laughing005

Er dette jeg og tenker. Derfor jeg gjør det sånn. Og føler jo det er innafor. Er jo tinder det er snakk om. Skal man slette seg selv hver gang man møter noen om man bare skal date en person om gangen?:hilarious:
Matcher jo i vildens sky her:smiley-ashamed004:laughing005
Jeg tror mange gjør det slik. Det er jo "bare" dating og ikke verken et uttrykt eller underforstått løfte om en form for monogami.

Tenker det blir slutty om du skal ligge med alle :P Hadde begynt å kutte ut andre om jeg fikk følelser for en av dem. Kan fort blir komplisert :P

Tenker man gjør som man vil selv, men man forventer gjerne ikke at det skal bli noe seriøst forhold utav det om man treffer flere samtidig.

Sannsynligheten for at de du treffer via tinder også treffer andre er nok stor, ihvertfall om dere møtes etter kort tid :)

Helt innafor, syns jeg, men det er jo greit å ta samtalen hvis du fortsetter å date alle tre :) tenker uansett at en snakker sammen før en dater eksklusivt i disse dager, og at du merker om en av dem begynner å komme dit :)

What she said :happy:

Det er null stress:hilarious: Litt moro må man vel få ha det:happy: ville kanskje ikke hatt sex med 3 ulike hver uke liksom, men man merker jo fort om man har mer interesse for den ene enn de andre :rolleyes:
Var i din situasjon før jeg møtte min samboer, og jeg syns det var ganske morsomt å Møte ulike folk bare for å date og ha det hyggelig :) Så fort jeg møtte samboeren min skjønte jeg at dette var noe seriøst og de andre ble kuttet ut :D

Tenker man må slutte å tenke på kvinner som slutty, horer osv fordi man faktisk dater fler menn eller har hatt sex med mere enn to i livet.
Kvinner som menn kan bli kjent med flere av det motsatte kjønn på engang, man er ikke slutty eller lignende av den grunn.
Jeg hadde løpt motsatt vei om mannen jeg hadde datet 2-3 ganger hadde slettet tinder, ikke møtt andre eller lignende. Så seriøst med engang lover ikke godt mener jeg da. Så vet du, date i vei, ha det gøy og ikke ta alt så seriøst her i livet.
Og ønsker du å ha sex også så kjør på, bare beskytte seg selv. :)

Har null erfaring med dating..
men lillesøsteren min har datet flere samtidig og holdt på med tinder.
Synes det er helt greit. Er jo bare dating og det å bli kjent og finne ut om det kan bli noe.
Så klart, det kommer jo an på hvor langt en går.. innleder man et seksuelt forhold og holder på, er det ikke innafor å date andre samtidig.. tenker jeg da.
Men som sagt, jeg er helt blank på dette.
Godt gift og aner ikke

Gjør det som passer for deg! Reglene for hva som er riktig og galt der er det du som bestemmer

Syns du skal kose deg og ikke tenke på hva andre måtte mene og tenke om saken, du er singel!
De som kaller deg sluty, tror jeg nok heller er litt misunnelige.

"Bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke gjorde"

Altså, jeg har jo lastet ned tinder da, også har jeg jo fått noen(en del) matcher. Og møtt to av dem. Også var jeg på byen og møtte jo på en annen fyr når jeg var på byen her en dag.
Så altså.. nå snakker og møter jeg 3 stk samtidig her.. (selvsagt når jeg ikke har barnet).

Er dette innafor? Eller skikkelig skikkelig slutty, og jeg burde holde meg til en om gangen??
Om du skal kline/ha sex så ville jeg anbefalt å holde seg til én av gangen, da det vanligvis er innforstått at man dater for å se om det skal bli noe mer. Om du ikke ønsker noe seriøst og bare vil rote rundt, så er det helt ok, så lenge du da har sagt tydelig ifra til de involverte. Date så mange du vil frem til du vil kysse noen, for da er det såpass seriøst at man enten holder seg til én eller sier tydelig ifra om at man vil ha «casual» forhold.

Å date flere og kline/ha sex er ikke bare slutty, det er å være dust. Gutta utvikler følelser de også.

Kjør på. Viktig å prøvekjøre noen biler før man kjøper en
Hadde en kjæreste som jeg trodde var kjæresten min ihvertfall. Frem til jeg fant ut at han «prøvekjørte» meg. Man prøvekjører ikke folk. Det er respektløst. Man kan date, men når man tar det til et nivå at følelser er involvert og man har krøpet til køys sammen, da prøvekjører du ikke lenger. Da har du isåfall glemt å betale for bilen du har stukket av med...

Hadde en kjæreste som jeg trodde var kjæresten min ihvertfall. Frem til jeg fant ut at han «prøvekjørte» meg. Man prøvekjører ikke folk. Det er respektløst. Man kan date, men når man tar det til et nivå at følelser er involvert og man har krøpet til køys sammen, da prøvekjører du ikke lenger. Da har du isåfall glemt å betale for bilen du har stukket av med...

Kjedelig at du opplevde det slik....

Men, hun har jo ikke sex med de alle sammen, det er jo snakk om dating, bli kjent med dem!

Man må jo finne ut hvem som er riktig.
Tenk på programmer som ungkaren, der er de vel 15 damer gjerne, og 1 mann?
Og omvendt!

Innafor så lenge du ikke har deg med de alle :p
Men du kan jo kanskje pause tinder imens så du ikke matcher med flere nå :D

Jeg hadde nok ikke gjort det, men legger meg ikke oppi hva andre gjør. Nå er vel ikke akkurat tinder den appen som er mest kjent for å være et sted man finner faste forhold for de neste 50 årene liksom. Så kan vel fort være at de gjør nøyaktig det samme som deg.

Syns ikke noe om hvis noen hadde gjort det med meg.
Syns generelt det er best å avslutte noe før man begynner på noe nytt;)

Back
Topp