Er det hemoroider??

Boondocker

Flørter med forumet
Siden i går har det vært en sånn kløende følelse i rumpa... Det er nesten så jeg har behov for å gå på do for å tørke rumpa på nytt, men til ingen nytte.

Ikke sånn store plager med dette, denne kløen kommer og går, klarer å leve med det liksom. Men bør jeg gjøre noe med dette? Er det hemoroider??

:smiley-bounce016
 
Det kan være det ja. Test ut ac3 comfort gel, det hjalp veldig hos meg. Sleit litt med smerter da jeg gikk på do også, pluss lette blødninger. Den er godt egna til oss gravide. :) Virker også forebyggende i tillegg til å lindre plager.
 
Jeg har ikke erfaring med kløe, men fikk et realt sjokk etter fødselen i fjor da det plutselig var "masse" blod i doen etter et lengre dobesøk. Skjedde 3-4 ganger under renselsen da jeg slet med hard mage. Etter det "forsvant" problemet, men kom plutselig tilbake for et par uker siden. Har nevnt det for legen, men hun sa: "så lenge du ikke sliter med smerter, illende kløe eller at det ikke stopper å blø så behøver du heller ikke å behandle om du ikke ønsker det."
Jeg har latt være, fordi det gjør vondt i 1/1000 del sekund når jeg er forstoppet, og det stopper alltid å blø etter veldig kort tid.
Grunnen til at jeg skriver dette, er fordi at h is du føler at du ikke trenger behandling, så behøver du faktisk ikke :)
Men jeg har som sagt ikke erfaring med kløe, det virker for meg som at det må være ubehagelig. Spør evt på apoteket, du trenger ikke gå via fastlege :joyful:
 
Siden i går har det vært en sånn kløende følelse i rumpa... Det er nesten så jeg har behov for å gå på do for å tørke rumpa på nytt, men til ingen nytte.

Ikke sånn store plager med dette, denne kløen kommer og går, klarer å leve med det liksom. Men bør jeg gjøre noe med dette? Er det hemoroider??

:smiley-bounce016
Har det helt likt.. begynte med sheriproct salve og stikkpiller for 3 dager siden. Er mye bedre allerede:) Klødde mange ganger i løpet av dagen.
 
Back
Topp