Er det håp????

Hei alle sammen :) ble ikke mere klokere jeg? Fant ikke spor etter blod på gu... Hcg nivået når jeg var 4+5 var på ca 2430? Er ikke det litt høyt? Han mente det ikke var vits å ta hcg igjen før 1.desember???

I panikk bestilte jeg med ul på onsdag :(
Det er jo fint og høyt, ikke no galt med det! Jeg tenker at du må prøve å slappe av, nå er det i alle fall ingenting som tyder på at dette går galt!! :) Men du vil ikke vente litt med ul? For nå får du vel ikke sett så mye mer enn en fostersekk?
 
Og forresten! Mitt hcg- nivå når jeg var 4+6 var 3300:) så tror vi ville lagt ganske likt ;)
 
Hei alle sammen :) ble ikke mere klokere jeg? Fant ikke spor etter blod på gu... Hcg nivået når jeg var 4+5 var på ca 2430? Er ikke det litt høyt? Han mente det ikke var vits å ta hcg igjen før 1.desember???

I panikk bestilte jeg med ul på onsdag :(
Skjønner ikke hvorfor han ikke ville ta ny hcg før om en uke!!!! Om det er på legekontoret ville jeg dratt inn onsdag eller torsdag og bedt de ta ny!
Men bra du har fått priv ul onsdag! Krysser på at alt vil se fint ut♡
Hcg er veldig forskjellig, er vidt spekter på det som er normalt, og med dine tall hadde jeg vært kjempe glad. Kanskje det skjuler seg to? ;)

Ta det med ro nå og ta vare på deg selv, og unn deg noe godt ila dagen ♡
 
Det er jo fint og høyt, ikke no galt med det! Jeg tenker at du må prøve å slappe av, nå er det i alle fall ingenting som tyder på at dette går galt!! :) Men du vil ikke vente litt med ul? For nå får du vel ikke sett så mye mer enn en fostersekk?

Hcg er tatt før jeg begynte å blø, han ville ikke ta en ny en nå? Jeg har time til ul 22.des også. Men tar gjerne en ul på onsdag slik at jeg slipper å bekymre meg mere. Er da 5+5 :) håper litt på at hjertet slår ?
 
Syns det hørtes veldig positivt ut med en så høy hcg i den uka ligger den på mellom 80-3000:D

Og kjempe bra at de ikke fant noe spor etter blødning, trur du kan senke skuldrene og passe på lille spire som gror inni magen din:love017
 
Jeg syntes alt hørtes bra ut :) UL er alltid supert - greit å få se litt med egne øyne!
 
Skjønner ikke hvorfor han ikke ville ta ny hcg før om en uke!!!! Om det er på legekontoret ville jeg dratt inn onsdag eller torsdag og bedt de ta ny!
Men bra du har fått priv ul onsdag! Krysser på at alt vil se fint ut♡
Hcg er veldig forskjellig, er vidt spekter på det som er normalt, og med dine tall hadde jeg vært kjempe glad. Kanskje det skjuler seg to? ;)

Ta det med ro nå og ta vare på deg selv, og unn deg noe godt ila dagen ♡

Det skjønner ikke jeg heller? Syns det var dårlig! For det er jo forskjell på forrige onsdag å i dag! :( ble liksom ikke noe tryggere selv om jeg har vært der :( 2 ja? Det hadde vært noe det :p

Er sykmeldt fram til 4.desember og må ta det med ro :)
 
Syns det hørtes veldig positivt ut med en så høy hcg i den uka ligger den på mellom 80-3000:D

Og kjempe bra at de ikke fant noe spor etter blødning, trur du kan senke skuldrene og passe på lille spire som gror inni magen din:love017

Senker skuldrene på onsdag jeg :p men i dag kommer sambo hjem, så nå skal han få pleie meg :p
 
Det skjønner ikke jeg heller? Syns det var dårlig! For det er jo forskjell på forrige onsdag å i dag! :( ble liksom ikke noe tryggere selv om jeg har vært der :( 2 ja? Det hadde vært noe det :p

Er sykmeldt fram til 4.desember og må ta det med ro :)
Skjønner deg godt! Hadde virkelig dukket opp igjen onsdag eller torsdag og bedt om hcg prøve! De kan da ikke nekte deg!?!?!?

Godt du er sykemld så du kan bruke tid på å pleie deg selv og lille spiren ♡
 
Skjønner deg godt! Hadde virkelig dukket opp igjen onsdag eller torsdag og bedt om hcg prøve! De kan da ikke nekte deg!?!?!?

Godt du er sykemld så du kan bruke tid på å pleie deg selv og lille spiren ♡

Får se hva jeg gjør? Jeg har med meg blodprøve arket hjem, så er jo egentlig bare å ta den?

Får se etter ul på onsdag nå :)

Når skal jeg bare ligge å ruge ❤️
 
Får se hva jeg gjør? Jeg har med meg blodprøve arket hjem, så er jo egentlig bare å ta den?

Får se etter ul på onsdag nå :)

Når skal jeg bare ligge å ruge ❤️
Rug i vei med god samvittighet ;)
 
Masse lykke til på ul på onsdag. Har ul da jeg og. Når har du time?
 
Det er jo fint og høyt, ikke no galt med det! Jeg tenker at du må prøve å slappe av, nå er det i alle fall ingenting som tyder på at dette går galt!! :) Men du vil ikke vente litt med ul? For nå får du vel ikke sett så mye mer enn en fostersekk?

Kanskje det ikke er noen vits å dra på ul? Ser at man ser jo ingenting i uke 5 uansett? Kanskje jeg skal bestille til mandagen istedet?
 
Jeg avbestilte timen jeg, bestiller til neste uke istedet. klare ikke å bestemme meg! men vil jo gjerne dra når det er noe å se...
 
Jeg avbestilte timen jeg, bestiller til neste uke istedet. klare ikke å bestemme meg! men vil jo gjerne dra når det er noe å se...

I uke 6 er det vel ganske vanlig å se et bankende hjerte på ul tror jeg? :)
 
Back
Topp