Er det håp????

onemoretime

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2020
Er i dag 5+2 ca... Tok en test nå...
Har nesten ikke sovet siden torsdagen da blødningene begynte og er veldig sliten! I hvertfall psykisk :(

ImageUploadedByBV Forum1416727091.233096.jpg

Den viser at det er mer enn 3 uker siden befruktning, og det stemmer jo med dine egne beregninger.

Er jo en mulighet at de blødningene du har hatt har vært uskyldige blødninger. Og det er like normalt med litt blødninger som ikke med noenting. Har du mulighet for å ta tidlig ultralyd, så gir nok den evt ett bedre svar enn hcg måling.

Masse lykke til! :)

Den viser at det er mer enn 3 uker siden befruktning, og det stemmer jo med dine egne beregninger.

Er jo en mulighet at de blødningene du har hatt har vært uskyldige blødninger. Og det er like normalt med litt blødninger som ikke med noenting. Har du mulighet for å ta tidlig ultralyd, så gir nok den evt ett bedre svar enn hcg måling.

Masse lykke til! :)

Skal be om ul i morgen. Håper jeg får av legen? Hvis ikke bestiller jeg meg selv.

Hvis legen din har ul apparat, så gjør han sikkert d. Og skulle han mot all formodning nekte, hadde jeg tatt privat. Bare for å være på den sikre siden.

Det er klart det er håp kjære du :) Det dumme med sånne tester er at vi får muligheten til å analysere i alle retninger. Men den sier jo gravid og det er jo sant at du er 3 uker +. Håper du kan få en ul snart for å endelig få vite om blødningene har noe med babyen å gjøre.

Det er klart det er håp kjære du :) Det dumme med sånne tester er at vi får muligheten til å analysere i alle retninger. Men den sier jo gravid og det er jo sant at du er 3 uker +. Håper du kan få en ul snart for å endelig få vite om blødningene har noe med babyen å gjøre.

Det håper jeg å ❤️ jeg var jo litt nervøs for at det fortsatt skulle stå 1-2 uker som jeg gjorde for forrige fredag? La denne dagen gå fort! :)

Ser jo ut som hcg har steget da :)
Håper legen din er grei og sender deg på ul!
Klem

Det er jo kjempebra :) Husk at gjennomsnittet av kvinner vil få "3+" når de er 5+2, så da er du i alle fall på gjennomsnittet om ikke mer (mulig du hadde fått "3+" tidligere?)! Det er vist at det er gravidie som ikke har fått "3+" før de er over 6 uker:) så tror ikke du skal bekymre deg;)

Jeg tror det er masse håp jeg! :) :)
Fikk 3+ selv på clear blue når jeg var 5+2 :)

Det er jo kjempebra :) Husk at gjennomsnittet av kvinner vil få "3+" når de er 5+2, så da er du i alle fall på gjennomsnittet om ikke mer (mulig du hadde fått "3+" tidligere?)! Det er vist at det er gravidie som ikke har fått "3+" før de er over 6 uker:) så tror ikke du skal bekymre deg;)

Det kan jo hende jeg hadde fått det tidligere også? Men rart siden det var 1-2 forrige fredag? Gleder meg til lege i morgen , håper han hjelper meg slik at jeg slipper å bekymre meg mere :)

Den har det :) så håper virkelig at det stemmer :)

Leste at man måtte ha hcg over 2000 når det skal 3+? Vet ikke om det stemmer men?

Det vet jeg ikke, men det stemmer sikkert det :)
Jeg har troa på at dette går bra♡

Det kan jo hende jeg hadde fått det tidligere også? Men rart siden det var 1-2 forrige fredag? Gleder meg til lege i morgen , håper han hjelper meg slik at jeg slipper å bekymre meg mere :)
For å få 1-2 må du ha mellom 25 og 200 i hcg! La oss si du hadde 100, så har det doblet seg annenhver dag fra forrige fredag:D så da er jo alt som det skal være!

Lykke til i morgen! Skal tenke på deg og krysse fingrene for at spira har holdt seg fast!! Dette var jo virkelig et godt tegn!

Back
Topp