Er det gutt eller jente?

Stemmer ikke med de to første, nå sier den gutt, så det blir spennede:)
 
Står jente, men magefølelsen sier gutt:) Så spennende!
 
Jente:)
 
Vel.. eggløsning var tidligere i november, bursdagen min senere i november.. så, om den vil ta faktisk alder; gutt. Om den går for det nærmeste; jente :p
 
Jeg ser at det er feil på begge mine tidligere, kanskje jeg bare omvendt, hvis det er feil nå igjen blir det gutt nå.
 
Stemmer med første :) men ikke med andre.
Nå hadde jeg el ca 31 okt. Så er ikke sikker på om egget har sluppet i okt eller 1 nov :p haha.
Så veldig usikker på hva det kan bli her :p
Men selv tipper jeg gutt :)
 
Usikker på hvor langt jeg er på vei :p men om h*n ble unnfanger i sept: jente i okt: gutt :) jeg vet ikke hva magefølelsen sier engang nå, samme symptomene som med frøkna, men vi får se :)
 
Stemmer ikke på første, og som jeg sa i den forrige termingruppen (med førstemann), er jo 50% sjanse for at det stemmer, så statistisk sett er det jo god sjanse for at det stemmer på omtrent halvparten av oss ;) ;) ;)

I følge denne blir det gutt denne gangen, men jeg tror selv det er en jente.
 
Begge kartene sier jente. Det er gøy med sånne spådomstester. Tror selvfølgelig ikke på de :p.
Jeg vet ikke enda hva jeg føler. Husker jeg hadde helt tydelig GUTTfølelse sist, men turde ikke si det høyt. Ville jo bli like glad uansett....

Ble gutt da :happy:
 
Denne sier jente, BV sin sier gutt. Har en sterk følelse på at det blir gutt :)
 
Denne sier gutt. En annen sier jente. Jeg føler selv at det er en gutt. Blir like glad for begge deler, da jeg ikke har noen fra før ;)
 
Back
Topp