Er det gutt eller jente?

klarforåblimamma2017

Andre møte med forumet
image.jpeg Fant en morsom side som hadde et bilde av den kjente kinesiske gutt-jente kalkulatoren :) Dette er rett og slett bare tull, men gøy å fylle ut? Og hvem vet, kanskje det stemmer (?) Så kan vi fylle ut etter vi har vært på OUL :jokercolor


Jeg fikk gutt :)
 
Her fikk jeg også gutt ,men på kinesisk fødselskart på bv sin side fikk jeg jente :)
 
Den stemmer med de to første så da hadde det vært morsomt om det stemte denne gangen også, da blir det nemlig en gutt :)
 
Har ikke stemt med de to forrige. Så får vi se da om det stemmer denne gang ;-) Skulle visst ifølge denne hatt to jenter pluss en tredje jente på vei. Men har to gutter og tipper det blir en med tut og ikke trakt denne gangen også ;-)
 
Hm.... BV sin er helt motsatt på meg. Men den har jo tatt feil alle gangene, så kanskje det er denne her som stemmer :p

I så fall blir det en lillebror :D
 
Stemmer med første, så blir spennende å se om det blir ei jente igjen;)
 
Tror jeg får jente. Denne stemte ikke sist, men ser ut som jente i tabellen.
 
Med denne så blir det jente, denne stemte da jeg var gravid med sønnen så det blir jo spennende å se :)
 
Vis vedlegget 208209 Fant en morsom side som hadde et bilde av den kjente kinesiske gutt-jente kalkulatoren :) Dette er rett og slett bare tull, men gøy å fylle ut? Og hvem vet, kanskje det stemmer (?) Så kan vi fylle ut etter vi har vært på OUL :jokercolor


Jeg fikk gutt :)
Dette må være en annen kinesisk kalender enn den jeg kikka på forrige gang for her stemmer det med forrige barn men det gjorde det ikke på den jeg brukte :)
 
Jeg tror også jeg har sett et annet kart enn dette :p skal i så fall bli jente denne gangen. Litt usikker på når siste ble unnfanget, så mulig den stemmer der også :p
 
Gutt :)
 
Back
Topp