Er det greit?

Skjer ikke spesielt ofte, men virker litt merkelig. Det som derimot er helt uakseptabelt er de som spiser på håret til andre (ref en mindre behagelig opplevelse i metroen i Paris hvor mannen dom sto bak meg tydeligvis trodde håret mitt var allemannseie?!.. Needless to say, klippet hestehalen en del kortere når jeg kom hjem)
Pleier å delvis ignorere de som tar på men hadde noen tygget på det hadde jeg nok sett rødt!!!
Er det mulig?!? :eek:

Pleier å delvis ignorere de som tar på men hadde noen tygget på det hadde jeg nok sett rødt!!!
Er det mulig?!? :eek:
Fullpakket metro og folk står nesten oppå hverandre ; synes likevel ikke at det er en invitasjon til å ta/spise på hår.. Finnes mange merkelige folk der ute :O

Nei, kan ikke fatte den trangen enkelte har til å tafste på andre, gjerne fremmede mennesker..
Hva er greia med å ta på hår, liksom??

Finnes unntak da; frisøren, kjæresten og barna, de kan få ta på håret mitt :-)

Skjer ikke spesielt ofte, men virker litt merkelig. Det som derimot er helt uakseptabelt er de som spiser på håret til andre (ref en mindre behagelig opplevelse i metroen i Paris hvor mannen dom sto bak meg tydeligvis trodde håret mitt var allemannseie?!.. Needless to say, klippet hestehalen en del kortere når jeg kom hjem)
Eh?! :o sært! HAHA!

Når jeg er på jobb så :p men så er jo hår jobben min :p

Nei, syns ikke det er greit, med mindre man er frisør og på jobb. Hvis noen føler et stort behov for å ta på håret mitt, vær så god, men spør først;)

Frisør på jobb, ja.

Alle andre, nei.

Jeg syntes det var over grensen når en (sær) kollega tok på øredobbene mine også jeg....

Er ikke greit. Syns det er voldsomt ubehagelig når det skjer. Samme når fremmede lener seg inntil og sniffer på håret mitt

Fy fader, så ekkelt!!

Hvorfor skal man ta på andre (fremmede) om man ikke er frisør, lege, eller et yrke hvor slikt er naturlig ?

Haha nei ikke uten og spør :-P

Eg må ærlig innrømme at eg har spurt ei søt nabo jente om og få ta på håret hennes, hun er fra Afrika og eg har alltid lurt på hvordan sånn hår kjenner ut :-P det var sykt mykt, blei en smule misunnelig :-P

Back
Topp