Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pleier å delvis ignorere de som tar på men hadde noen tygget på det hadde jeg nok sett rødt!!!Skjer ikke spesielt ofte, men virker litt merkelig. Det som derimot er helt uakseptabelt er de som spiser på håret til andre (ref en mindre behagelig opplevelse i metroen i Paris hvor mannen dom sto bak meg tydeligvis trodde håret mitt var allemannseie?!.. Needless to say, klippet hestehalen en del kortere når jeg kom hjem)
Fullpakket metro og folk står nesten oppå hverandre ; synes likevel ikke at det er en invitasjon til å ta/spise på hår.. Finnes mange merkelige folk der ute :OPleier å delvis ignorere de som tar på men hadde noen tygget på det hadde jeg nok sett rødt!!!
Er det mulig?!?![]()
Eh?!Skjer ikke spesielt ofte, men virker litt merkelig. Det som derimot er helt uakseptabelt er de som spiser på håret til andre (ref en mindre behagelig opplevelse i metroen i Paris hvor mannen dom sto bak meg tydeligvis trodde håret mitt var allemannseie?!.. Needless to say, klippet hestehalen en del kortere når jeg kom hjem)
Som frisør blir du jo betalt for detNår jeg er på jobb såmen så er jo hår jobben min
![]()
Fy fader, så ekkelt!!Skjer ikke spesielt ofte, men virker litt merkelig. Det som derimot er helt uakseptabelt er de som spiser på håret til andre (ref en mindre behagelig opplevelse i metroen i Paris hvor mannen dom sto bak meg tydeligvis trodde håret mitt var allemannseie?!.. Needless to say, klippet hestehalen en del kortere når jeg kom hjem)
Samme herTja spørs litt på situasjonen kanskje. Tror ikke jeg hadde brydd meg om noen tok på håret mitt. Men så er jeg en raring som syntes det var hyggelig å bli klappet på gravidmagen og da..