Er det greit?

Tror jeg er litt for lojal mot venninnene mine, for svaret mitt her ville blitt nei:p Med mindre venninna mi hadde syntes det var greit.
Opplevde det motsatt vei et par ganger på ungdomsskolen, og da sto jeg aldri i veien for venninnene som endte opp med fyren. Finner raskt nye "crusher" i ungdomsårene, stort sett;)

Aldri skjønt at det skal være et problem, jeg ville aldri ha stått i veien for ei venninne om vi likte samme fyr men han ville ha henne.

Men så har ikke vi slike regler, vi snakker jo sammen men om vi skulle like samme fyr evt en x er det fritt frem :P

Nei men hvis hun hadde gjort det så hadde det jo vært kjipt om hun stod i mellom at vi ble livspartnere. Ser ikke noe forskjell før og etter russetid så lenge det handler om kjærlighet og ikke bare ons
Ah...
Men hvis det er ment å skje, så skjer det ;)
Jeg bytta kjæreste med ei venninne en gang. De er gift nå. Jeg og eksen hennes har ikke snakka med hverandre på 10 år :P

Går nesten ikke an å si på generell basis. Men hvis det er snakk om ugjengjeldte følelser fra en, og to som føler likt ovenfor hverandre, syns jeg det er tydelig hvem som bør komme over følelsene sine.

Her er de fleste sammen med ungdomskjæresten sin enda, og jeg var kjærester med min ungdomskjæreste i 4 år, vi skulle til og med ha barn sammen. Så alle jeg kjente den gangen og nå var i seriøse forhold da de var unge :)
Så vi har de samme reglene som i dag ;)

Det finnes jo så klart unntak, det skal jeg ikke si noe på. :)
Jeg hadde også lange forhold da jeg var yngre, og drømte om/planla barn og giftermål, men jeg er jaggu glad det lot vente på seg 10 år, og noen forhold i mellom. ;)

Det finnes jo så klart unntak, det skal jeg ikke si noe på. :)
Jeg hadde også lange forhold da jeg var yngre, og drømte om/planla barn og giftermål, men jeg er jaggu glad det lot vente på seg 10 år, og noen forhold i mellom. ;)

Det jeg skulle frem til er at jeg opplever at unntakene er de forholdene som ikke varer ;)

Tja. Jeg tror det hadde vært greit om jeg hadde fått vite om det før det utviklet seg til et forhold, slik at man er litt forberedt på at det kommer! :-) Helt greit hadde det vel ikke vært i starten, men det kunne vel gått seg til. :-)

Back
Topp