Er det greit?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Jeg hadde ikke kjefta på andre. Man kan jo informere uten å kjefte

Enig. Hadde aldri gått bort og kjefta. Hadde nok ikke kjefta på egne heller, men forklart hvorfor man ikke skal gjøre det:)

Ikke greit! Jeg ønsker å lære barna mine å ta vare på de rundt seg og bli empatiske. De lærer ikke det av å få lov til å gjøre sånn!

Jeg hadde nok ikke sagt noe til et fremmed barn, men mitt barn får aldri lov til å oppføre seg slik!!

Da er det greit for deg at noen plager dyr da? Om du kan stå å se på at noen plaget ett levende vesen uten å si ifra så er det jo da greit å plage!
Klarer ikke foreldre selv å oppdra sine barn og lar det går ut over andre uskyldige skapninger så vil jeg si ifra!
Om barnet spruter vann på sine foreldre så hadde jeg ikke sagt noe;)
Så nei det var ikke en forhastet konklusjon, for du godtar at andre plager dyr og ville stått å sett på!

ja, akkurat dette ville jeg sett på, hadde ikke blandet meg.

Her i huset får ikke barna lov å sikte med noe slags leke våpen på noe levende! Uansett om det bare er en vannpistol. Men hadde nok ikke kjefta på et fremmed barn om jeg hadde sett det,men som mange andre sier,så hadde jeg forklart egne barn at det ikke er lov.

Trodde ikke det var vannet heller.
Bare opplever selv at mange syns det er greit å skremme,plage eller å drepe innsekter..:)
Ja kanskje, men jeg er ikke en av de:) Mange klager også over måker som du sier ja. Måtte snakke til sambo her fordi han snakker negativt om de foran ungene og kaller de luftens rotter.

Dyreplageri er ikke greit!

Back
Topp