Er det greit at folk tar deg på magen?

Jeg syns ikke det er greit! Syns uansett man skal spørre om lov først. Samboer og sønn kan selvfølgelig ta så mye de vil på magen :)

IKKE greit med mindre man spør om lov først (og egentlig synes jeg det er litt frekt da også, for det er vanskelig å si nei). Kunne ikke falle meg inn å gå bort til en som er gravid og begynne å klå på magen. Folk gjør og sier mye rart når man er gravid altså.... :confused:

Jeg syns IKKE noe om det. Nå ser jeg bare ekstremt overvektig ut og ikke som om jeg er snart halvveis i graviditeten, så jeg har ungått det verste, men regner med at når magen blir større så kommer det flere hender som klør etter å ta på.

Bryr meg ikke.. Syntes det er koselig hvis noen vil kjenne:)

Kan ikke si jeg er overbegeistret hvis folk som så godt som er fremmede gjør det, men det går helt fint! familie og venner gjør meg ingenting! For jeg vet at det handler jo kunn om at folk er facinert av magen og mener det positivt :)

Syns det er koselig at de vil hilse på knøttene, og kommer nok til å "be" folk kjenne når jeg kjenner babyene sparke <3 Syns det er kjempestas med gravidmager, så skjønner godt at andre syns det og ;)

Jeg syns også det bare er koselig. Men er påpasselig å spørre andre om det er greit at jeg tar på babymagen deres :)

Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk

Fremmede er uaktuelt, venninner og familie kan spørre først. Mannen og storesøster har lov :)

Jeg blir ganske satt ut mår noen kommer å tar på den! For meg er d ikke naturlig. Er ikke et klemme menneske heller.

Synes ikke det er greit med mindre jeg ber dem om det:) ba mamma kjenne i sta fordi magen har jo blitt helt hard og synes det er gøy, da var det greit!:) men hadde hun tatt på den uten forvarsel så hadde det tiltet for meg samboeren kan selvfølgelig ta så mye han vil

Helt greit hvis det er noen jeg kjenner godt. Ellers NEI

Back
Topp