I dag klappet ene kollegaen meg på magen to ganger under en samtale. Ene gangen sa hun "så fin liten kul du har fått". Jeg ble litt satt ut, men følte det ikke så ekkelt egentlig. Syntes det var hyggelig at hun så at jeg har fått mage. Forrige svangerskap så var det mer ubehagelig. MEN nå skal det sies at det med førstemann så var mannens slekt veldig ny for meg. Vi hadde bare vært sammen i 9mnd da jeg ble gravid.
Jeg synes er greit med folk jeg kjenner godt så lenge magen synes, men ikke de som bare et bekjentskap. Men dog er det jo litt snålt, hvorfor er det plutselig lov å ta på magen når det er en baby inni der?
Mamma tok på magen min lenge før den syntes, og da fikk hun høre "ska jeg ta på magen din"
Så er det greit for deg?
Jeg synes er greit med folk jeg kjenner godt så lenge magen synes, men ikke de som bare et bekjentskap. Men dog er det jo litt snålt, hvorfor er det plutselig lov å ta på magen når det er en baby inni der?
Mamma tok på magen min lenge før den syntes, og da fikk hun høre "ska jeg ta på magen din"
Så er det greit for deg?