Er det flere ?

Godis

Elsker forumet
Maiblomstene 2017
Føler ut som noen har brukt "musa" mi som boksepute.. er blå/svart og gul, øm og det gjør egentlig ganske smertefullt å gå.. har hatt ekstremt med nedpress, men kan jo ikke komme av d, eller ?!?! Har ikke hatt sex, men føles ut som heile verden har kost seg med meg [emoji14]

Sån har jeg også hatt det i perioder, helt forferdelig. Har ikke hatt noe særlig med nedpress da. Jeg har fått beskjed av födepoliklinikken som følger meg opp at jeg skal ta kontakt ved mye nedpress.

Er ikke gul og blå, men er veldig ømt til tider og mye mer hovent enn vanlig. Ikke like behagelig å ha sex lenger nei :P

Sån har jeg også hatt det i perioder, helt forferdelig. Har ikke hatt noe særlig med nedpress da. Jeg har fått beskjed av födepoliklinikken som følger meg opp at jeg skal ta kontakt ved mye nedpress.
Hmmm.. er det noe med at man ikke skal ha mye nedpress?? Hatt nedpress i forskjellige skalaer i 2 mnd.

Er ikke gul og blå, men er veldig ømt til tider og mye mer hovent enn vanlig. Ikke like behagelig å ha sex lenger nei :P
Off, er noe herk! Jeg er singel nå, så null sex... om ikke et spøkelse har seg med meg da. Hahaha.. men ja er så smertefullt.. blir smågal.. å får bare beskjed om at det er ingen ting å gjør: )

Jeg og har følt meg veldig øm/sår, og føles ut som at understellet har vært arena for en boksekamp! Uten at noen har rørt [emoji28] Hva kommer det av?

Jeg svulmer opp skikkelig der nede innimellom:o er vondt som bare f**n:(

Hmmm.. er det noe med at man ikke skal ha mye nedpress?? Hatt nedpress i forskjellige skalaer i 2 mnd.

Jeg fikk beskjed på føden i forrige uke at nedpress er ganske vanlig og ufarlig med mindre det er blødning og/ eller vannavgang :-)

Jeg fikk beskjed på føden i forrige uke at nedpress er ganske vanlig og ufarlig med mindre det er blødning og/ eller vannavgang :-)
Høres bra ut, for da har ikke jeg vært helt på jorde.. tenkte at det var normalt, så har ikke orket å ringe føden om det ^^ men var på hastebesøk på sykehuset på tirsdag pga ingen til lite liv, tok opp at jeg var blå å gul.. og da fikk jeg bare beskjed om at det ikke var noe å gjøre :) heldigvis var frøkna i live å alt var finfint med hun ;)

Jeg og har følt meg veldig øm/sår, og føles ut som at understellet har vært arena for en boksekamp! Uten at noen har rørt [emoji28] Hva kommer det av?
Er akkurat det samme her, skjønner ingen ting ^^ si ifra om du får vite hva det kommer av da?!? ;) er nok bare ting som gjør seg klar for fødsel, men skjønner ikke hvorfor at jeg skal se mishandlet ut. [emoji14]

Øhm, sånn er det hos meg og, men vondt nedover lårene også.. Jævli å gå og røre på seg, så jeg har tenkt at det er bekkenløsning.. Har ikke sjekka om jeg er gul og blå da[emoji85][emoji23]

Last edited:
Jeg har fått bollemus de lux o_O Lekkert!

Jeg fikk beskjed på føden i forrige uke at nedpress er ganske vanlig og ufarlig med mindre det er blødning og/ eller vannavgang :)

Kan jo være noe som er individuelt for meg. Føler at det henger et stort rødt flagg over hodet mitt når jeg går inn på sykehuset. Fått beskjed om å bare si navnet mitt og at jeg kommer til føden hvis det er noen grunn til å ringe inn.

Øm og hoven ja...
Fine symptomer :p

Back
Topp