Er det flere ?

Kan jo være noe som er individuelt for meg. Føler at det henger et stort rødt flagg over hodet mitt når jeg går inn på sykehuset. Fått beskjed om å bare si navnet mitt og at jeg kommer til føden hvis det er noen grunn til å ringe inn.

Det skader jo aldri med en sjekk, men fikk hvertfall den beskjeden på føden. Hvis man har en annen forhistorie osv så skal man sikkert være mere obs :-)

Øhm, sånn er det hos meg og, men vondt nedover lårene også.. Jævli å gå og røre på seg, så jeg har tenkt at det er bekkenløsning.. Har ikke sjekka om jeg er gul og blå da[emoji85][emoji23]
Anbefaler å ta en titt når du ikke er surrete i hode.. [emoji14] jeg var sikker på at det var ungen som kom (håret) hahah.. har bekkenlåsning, men kun mishandlet på underlivet.. så tror ikke det kommer av bekkentullet :)

Jeg har fått bollemus de lux o_O Lekkert!
Hahaha. Hadde jeg fra før av.. bare blitt større for hver gang jeg har blitt gravid.. heldigvis kommer det en unge denne gangen.. ender vell opp me en håndball mellom beina om jeg må prøve like mange ganger neste gang jeg vil ha et nurk ^^

Anbefaler å ta en titt når du ikke er surrete i hode.. [emoji14] jeg var sikker på at det var ungen som kom (håret) hahah.. har bekkenlåsning, men kun mishandlet på underlivet.. så tror ikke det kommer av bekkentullet :)

Haha, huffameg! Nei, jeg har bare tenkt at det måtte være det.. :p

Back
Topp