Er det flere som meg som venter på ett lite dulte fra mini?

Jeg var på kontroll i dag. Da skulle legen høre etter hjertelyd. Akkurat i det han setter ned doppleren kjenner jeg det jeg har trodd har vært bebis og da hørte jeg det på doppleren også! Så det er bebis jeg kjenner! Herlig! [emoji173] Så vidt jeg vet ligger morkaken foran. Lurer på om den kanskje ligger litt mot den ene siden. Jeg er andregangs og er i dag 17 uker på vei. Men da har jeg faktisk kjent litt nå og da i flere uker uten at jeg har vært helt sikker[emoji4][emoji173] Nå teller jeg bare ned til OUL om 2 uker[emoji4]
 
Så godt å høre at det er flere :) da er det bare å smøre seg med tålmodighet.. men vokser jo, så noe skjer inni der i løefall ;-)
 
Jeg er førstegangs og lurte på hvordan man vet at morkaka ligger foran. Sier de det på ultralyd eller kan man for eksempel se det på ultralyd-bildet? 17 uker på vei og lurer på om jeg kjente noe i noen sekunder to dager på rad forrige uke når jeg var syk og lå helt stille.
 
Er 20+0 i morgen og så utrolig utålmodig etter å kjenne et dult.
Jeg hører hjertelyd med doppler, men usikker på hvordan spark høres ut. (Har ikke hørt veldig etter da)

Det er mye som skjer nede i mageregionen i løpet av en dag, men vet liksom ikke om det er dult/spark eller ei. :-/
 
Jeg er førstegangs og lurte på hvordan man vet at morkaka ligger foran. Sier de det på ultralyd eller kan man for eksempel se det på ultralyd-bildet? 17 uker på vei og lurer på om jeg kjente noe i noen sekunder to dager på rad forrige uke når jeg var syk og lå helt stille.

Hvor morkaka ligger ser de på UL :)
 
Stor forskjell med morkaken bak hos meg! Sist kjente jeg etter hver kveld, kjente godt etter - men ingenting før uke 20. Denne gang har jeg ikke en gang tid til å kjenne etter, men kjent liv siden uke 16. Nå er det nesten daglig i uke 18.
 
Ja, skjønte det. Men man må spørre for å få vite d da? For har vært på ul men fikk ikke vite noe om det.
Når du skal inn på OUL så kommer de til å undersøke det :) det er ikke noe du trenger å tenke på.. men kan være en grunn til at man kjenner liv sent siden morkaken da polstrer veggen mot magen din!
 
Når du skal inn på OUL så kommer de til å undersøke det :) det er ikke noe du trenger å tenke på.. men kan være en grunn til at man kjenner liv sent siden morkaken da polstrer veggen mot magen din!


Det var det de sa til meg.
At morkaken dempet de eventuelle bevegelsene som babyen kom med. :)
 
Har kjent noe som kan føles som en liten krampe noen ganger. Veldig usikker på om det kan være baby eller noe annet. :rolleyes: Har veldig lyst å kjenne en skikkelig dult! ❤️ 15+6 førstegangs.
 
Jeg har kjent baby en stund, men kun flyktige bevegelser. Åling, akkurat som med lillemor. Det er vanskelig å vite om det er tarmbevegelse eller baby, men jeg er sikker på at det er baby sden jeg har vært igjennom det tidligere. Første gang ventet jeg på tydelige spark, men de kom aldri. Men det får da gå bra med nok en ålebaby :)
Jeg er derimot utålmodig etter å kjenne noe jevnlig, for det kan være evigheter mellom hver gang jeg kjenner noe. Og så gleder jeg meg til ålingen varer en liten stund framfor å stoppe opp med en gang.
 
Jeg har vært heldig å kjenne siden uke 15, er nå 19+5 og kjenner og ser det veldig godt:happy: Er andre gangs
 
Jeg er tredjegangs og er usikker på om jeg har kjent bevegelser fra baby eller tarmene. Er 16+4 og skikkelig utålmodig på spark der det ikke er tvil! Hadde jeg ikke hatt doppler hadde jeg gått fra vettet. Men nå er jeg full i angst da, og livredd for at det går galt igjen!
 
Back
Topp