Er det flere som meg som venter på ett lite dulte fra mini?

Martjee

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Nå syns jeg det er på tide at lille bøllefrøet snart gir meg et lite livstegn.. kjente det fra uke 14 med førstemann.. nå er jeg i uke 18 med nr to og har fortsatt ikke kjent noe, har vist morkaka foran denne gangen og det er vel grunnen.. men kjenner jeg begynner og bli litt utålmodig :p

Andre som er i samme båt? :-D
 
Last edited:
Jeg også venter :) morkaka foran her også, hadde jeg sist også. Da kjente jeg ikke noe før uke 22.
 
Jeg også venter :) morkaka foran her også, hadde jeg sist også. Da kjente jeg ikke noe før uke 22.
Åååå.. 22.. DET er lenge til det [emoji85] [emoji41] men men.. er vel bare å smøre seg meg tålmodighet..

Kjente du lite resten av svangerskapet også? Jeg hadde ei veldig aktiv frøken i magen sist som for eksempel kunne holde meg våken på nattestid med turnøvelser.. spent på om det blir slik denne gangen også [emoji12]
 
Åååå.. 22.. DET er lenge til det [emoji85] [emoji41] men men.. er vel bare å smøre seg meg tålmodighet..

Kjente du lite resten av svangerskapet også? Jeg hadde ei veldig aktiv frøken i magen sist som for eksempel kunne holde meg våken på nattestid med turnøvelser.. spent på om det blir slik denne gangen også [emoji12]

Kjente masse hver dag etter uke 22 :)
Rart å ikke kjenne noe, når man hører med doppler at det sparkes/dultes :) hørte med doppler på kontroll hos jordmor i går :)
 
Snart uke 17 her, ikke kjent noe ennå. Håper jeg slipper å vente helt til uke 22 :arghh::angelic:
Utålmodig nå ja....:happy:
 
Jeg er i helt samme situasjon! Er så utålmodig.. har lurt flere ganger på om det er bebis jeg kjenner, men ikke regelmessig.
 
Jeg trodde jeg kjente liv i uke 16, men er ikke så sikker lenger. Er 17+4 nå og utålmodig. Var på TUL i uke 12+4 og da så alt bra ut så trøster meg med det.
 
17+3 og tror ikke jeg har kjent noe, mulig jeg har innbilt meg noe bevegelser, men ikke noe konkret :)
 
Jeg er 19+2 i dag og venter på liv.. Førstegangs :) Venter på sommerfugler eller spark! Jordmora sa at når jeg hadde spist middag kunne jeg legge meg ned på ryggen og ta litt på magen min, kunne kanskje kjenne noe da. Har ikke prøvd. Det kommer vell :)
 
Kjenner pittesmå dult som like gjerne kunne vært luft :p men vanlig å at det lar seg vente på seg:) spesielt med morkaken foran. Tror jeg var 19 nærmere 20 uker da:)
 
Kjenner pittesmå dult som like gjerne kunne vært luft :p men vanlig å at det lar seg vente på seg:) spesielt med morkaken foran. Tror jeg var 19 nærmere 20 uker da:)

Hvordan vet du/dere at morkaken er foran ?
 
Kjenner noen små dult nå, uke 16+2. Men jeg er 3.gangs da og vet hvordan det kjennes. Hadde jeg ikke hatt barn fra før hadde jeg nok trodd det var tarmbobler:p
 
Har kjent bevegelser daglig fra uke 12, men nå er dette mitt 7 svangerskap. Men ganske vanlig og ikke kjenne noe før uke 18-20, og spesielt hvis morkaka er foran.

Gynekologen min sa at det var veldig uvanlig og kjenne bevegelser så tidlig som jeg har gjort.
 
Snart uke 17 her, ikke kjent noe ennå. Håper jeg slipper å vente helt til uke 22 :arghh::angelic:
Utålmodig nå ja....:happy:
Samme her. Men tenker det kommer når det kommer [emoji4]
 
Jep
Nå syns jeg det er på tide at lille bøllefrøet snart gir meg et lite livstegn.. kjente det fra uke 14 med førstemann.. nå er jeg i uke 18 med nr to og har fortsatt ikke kjent noe, har vist morkaka foran denne gangen og det er vel grunnen.. men kjenner jeg begynner og bli litt utålmodig :p

Andre som er i samme båt? :-D
Jepp, har hatt morkaken foran både første graviditet og nå. :) Har kjent antydninger til noe som kan være babyen. Men ikke noe som kommer jevnlig. Sist merket jeg fra uke 20 ca. :) Det kommer etter hvert :D
 
Jeg har kjent litt, og derfor er jeg mer utålmodig på å kjenne mer... Nå er det over en uke siden sist, tenkte at siden jeg kjente noe så tidlig ville jeg ha kjent mer hittil.. Det kommer vel, må smøre meg med tålmodighet
 
Jeg venter også. Morkaken foran denne gangen og. Sist kjente jeg fra uke 20 ca, så satser på det samme denne gangen. 17+1 nå :)
 
Har morkaka framme og kjente første tydelige dulta ca 19+5, no e eg 25+1 og kjenne sterke dult kvar dag men framleis ikkje kjent noko på utsida :/ So kan ta litt tid! Kan nevne at eg har litt ekstra på magen fra før òg, mulig det utsetter følelsen litt :)
 
17+3 og morkaken foran. Kjenner for harde livet hver jeg legger med ned i sofaen eller sengen. Av og til hopper jeg litt rundt før jeg legger meg for å få lille til å bevege seg i håp om at jeg skal kjenne noe :p
 
Back
Topp