Jeg tror også det er stor forskjell på babyer.. nå er dette mitt første barn, men fra han ble født har han ikke klart å finne roen på egenhånd. Her hadde det ikke nyttet å legge ham i senga som beskrevet over. Han har hele tiden sovet i egen seng - lagt ham etter at han har sovnet. Har han blitt lagt ned våken har han ligget og sparket og pludret for så å bli illsint når han er lei. Han roer seg heller ikke oppå oss om vi sitter i ro. Han kan sitte å kikke, men å sove er ikke aktuelt. Han roer seg heller ikke i vogn. Må sove når jeg legger ham oppi og ta ham opp når han våkner. Sovner/roer seg kun i bæresele, om vi bærer han i en av hans favorittstillinger eller ved amming. Jeg har virkelig prøvd å få ham til å roe seg i seng, babynest og vogn - sittet hos ham, varmet opp senga, holdt en hånd på ham og sunget. Men jeg klarer ikke høre på ham illskrike - det hjelper ingen. Men nå har han begynt å kunne ha siste del av innsovninga i seng om jeg legger ham på riktig tidspunkt. Så får vi bare trene og ta det videre derifra.