Er det flere her som..

Ja man blir helt svimmel og utslitt. Prøver også å dusje i ganske kaldt vann. Føler at jeg ikke får puste hvis det damper for mye. For å ikke snakke om tørking og smøring i etterkant! Da er det bare å legge seg i vater. :p
Å ja, man må legge seg ned FØR man smører seg inn, det er veldig viktig. En av de tingene jeg gleder meg mest til etter fødsel er å dusje i varmt vann uten å bli uvel. :D Fatter ikke hvorfor andre tenker på vin og spekemat, jeg vil bare ha cola og en varm dusj. :P

Kjenner meg igjen i alt!! Veldig dagene om det, men hender jeg bare legger meg ned å tenker "shit, hvordan skal jeg klare/orke de siste ukene" og med en 4,5åring heime er det å slappe av et veldig lite tema :P

Rekker opp hånda! Svimmel og tungpustenhet er de største "problemene"
Og jeg som hadde så mange planer for permisjonen...:rolleyes:

Jeg også! Jeg gledet meg sånn til permisjonen for da skulle jeg sulle rundt i fred og ro og gjøre masse koseting. Har ikke blitt helt sånn, nei. Størsteparten av tiden skjønner jeg ikke hvordan jeg i det hele tatt skal gidde å føde....:eek:

Ikke denne gangen nei!
Jo klart, jeg er sliten som en svett sokk på kvelden, men dagene går til det som _må_ gjøres.
Har frem til forrige uke flydd etter vår 17 mnd gamle spinnville sønn, men er nå i sluttfasen av innkjøring på han.
Igår gikk jeg tur på 6,5 km, forståelig nok trøtt og sliten på kvelden.
Prøver bevege meg litt hver dag, minimum 2-3 km (skole- og bhglevering).
Skal sies at for å holde mg i gang går jeg til kiropraktor 1 gang i uken, og har en fantastisk mann som stiller opp 100% når han ikke er på jobb (skiftarbeider).

Enig med dere - all futt har forsvunnet. Har hatt min første uke alene hjemme nå, og jeg har fått gjort fint lite; står opp 7:00 og tar en dusj, lager matpakke og følger til skolen - så er det hjem, lurer på å lage meg en kopp kaffe, men det blir med tanken. Lander på sofaen og blir liggende og ikke gjøre noen ting frem tll ca. 12 (hvor jeg må tenke på henting igjen). Når mannen kommer hjem i 16-tiden er jeg helt utkjørt ...

Det skal sies at jeg sover veldig dårlig om natten (urolige, varme ben), så det har nok litt av skylda ...

Her er det opp etter mannen, frokost, tisse med bikkja, høneblund, fôre bikkja, bæsje med bikkja (går til postkassa med han), tid for lunsj og så enda en høneblund. Dusj annenhver dag, og lett husarbeid...

Samme greia her å, har totalt mistet all energi etter jeg fikk litt vann i kroppen og karpall tunnel syndrom i hendene... så ble 100% sykmeldt for ei uke siden. Er i uke 36 nå, og har i tillegg blitt forkjølet og hatt litt feber de siste dagene, noe som har vært pyton i varmen! Så har blitt mye sofasløving/soving, savner energien min!!!:rolleyes: Men en kjølig dusj om kvelden gjør alltid godt, og få smurt beina med kjølende krem og magen med olje etterpå ;)

Back
Topp