.. ikke orker å gjøre noen ting? Jeg sov så og si ingenting inatt.. Står opp, spiser frokost også er jeg bare helt slapp! Jeg orker ikke annet enn å ligge, også sovner jeg i kanskje 45 min for så å våkne sulten. Spiser litt, og orker ikke å stå - hodet surrer og kynnere kommer oftere. Igår var jeg veldig energisk, gikk til og med èn times tur! I dag derimot orker jeg ikke å re opp sengen, lage mat eller henge opp klær Begynte på det.. Men måtte bare gå å sette meg ned, for føltes som jeg ble svimmel og hodet bare surret! Da får mannen gjøre det etter jobb stakkar :/
Jeg sliter ikke med ryggen, bekken eller liknende - har vært ganske heldig! Men nå kjenner jeg at det tar i litt ved korsryggen iblant..
Vet at det er helt normalt å være utslitt nå mot slutten, men er det virkelig slik jeg må gå de siste to ukene!! (37+6 idag).
Jeg sliter ikke med ryggen, bekken eller liknende - har vært ganske heldig! Men nå kjenner jeg at det tar i litt ved korsryggen iblant..
Vet at det er helt normalt å være utslitt nå mot slutten, men er det virkelig slik jeg må gå de siste to ukene!! (37+6 idag).