Åh nå er det ikke lenge til at jeg skal på ul gleder med sånn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Vi var i går - helt magiskÅh nå er det ikke lenge til at jeg skal på ul gleder med sånn
Spennende! Vi var i går - helt magisk
Tenker at de som har jobben med å utføre ultralyd undersøkelsene har verdens beste jobb når alt er vel, og verdens tøffeste jobb når ikke alt er bra... Vi var heldige og så en frisk og fin, aktiv liten baby - veldig gøy! Når har du time?
På selveste valentine's dagen Gøy å kjenne liv! Nyt og lykke til på tirsdag.14.feb kl 11.00, så jeg skal oppdatere her inne hva det blir. Liv er det i hvert fall herlig.
Ja, de har virkelig en fin jobb. Det samme tror jeg jordmødrene har også
På selveste valentine's dagen Gøy å kjenne liv! Nyt og lykke til på tirsdag.
Ja, vi var på tirsdag. Ønsket ikke å vite kjønn, men så en veldig aktiv og tilsynelatende fornøyd baby. Alt vel, så det var deilig å vite!Ja, det blir veldig spennende. Har du vært på ul enda eller?
Ja, vi var på tirsdag. Ønsket ikke å vite kjønn, men så en veldig aktiv og tilsynelatende fornøyd baby. Alt vel, så det var deilig å vite!
Her også en liten gutt med termin 17. JuliHer ble det en liten gutt [emoji170] har fortsatt termin 17.juli
Gutt her også. Termin 09 juli (mannens bursdag) alle tror han kommer før, jeg tror han slår sine storesøsken med å komme 9 + dager over
Hahaha! Ja men begge jeg har fra før kom godt over den datoen. Så jeg tvilerSå mannen din må kanskje dele bursdag hehe. Jeg må kanskje dele bursdag jeg også, kan jo gå over tid og har bursdag 23.juli [emoji5]
Hahaha! Ja men begge jeg har fra før kom godt over den datoen. Så jeg tviler