Er det flere fra Oslo her?

En tråd i 'Juli 2017' startet av Princess Bubblegum, 6 Nov 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Princess Bubblegum Elsker forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014

Vi er hjemme. Datteren min skulle egentlig være hos Mammaen min, men hun ble syk. Vi har kos oss masse sammen, men jeg har vært utrolig dårlig. Sitter med sjøsykarmebånd, men det funker sånn halvveis. Det går veldig i bølger merker jeg.

Håper at jeg er bedre i morgen, da skal vi gå tur i skogen :)

2. Lysistrata Forelsket i forumet

De vet og skjønner, tenker du kan legge deg nedpå med god samvittighet ;) Dårlig siden du har inntatt sofaen?

3. Lysistrata Forelsket i forumet

Kvalmen har heldigvis ikke satt inn her, ennå. Rart med det der - når man ikke har symptomer blir man gjerne bekymret, når de kommer ønsker man den snart vekk ;P

4. Pedal Gift med forumet

Det går veldig i bølger.... Hehe :p
    God tur i dag om du kommer deg ut!

5. Klatremus Glad i forumet Sommerfuglene 2017 ♡ Maibarna ♡

Ja, er så kvalm og slapp :(
    Har vært hjemme noen dager fra jobb, håper det blir bedre til uken...

6. Babydrøm91 Blir kjent med forumet

Oslo her

• Liker Liker x 1
  7. Princess Bubblegum Elsker forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014

Hvordan går det med dere jenter? [emoji173]️

8. Princess Bubblegum Elsker forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014

Hvor i Oslo bor du hen?

9. Dunja Forelsket i forumet

Kvalm kvalm kvalm...hvordan går det med deg? Forhåpentligvis bedre:happy:

10. Meteora Blir kjent med forumet

Jeg er også fra Oslo :thumright
    Søkt Ullevål, mest fordi det er nærmest der vi bor, har ellers ingen erfaringer å stille med, da jeg er førstegangs!

• Liker Liker x 2
  11. Penelope Flørter med forumet

Jeg er egentlig fra Oslo, men bor 30 min utenfor nå :)

• Liker Liker x 1
  12. Princess Bubblegum Elsker forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014

Hvor er det du bor hen da?

13. Princess Bubblegum Elsker forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014

Her er jeg bare kvalm og atter kvalm. Ble sykemeldt ut hele desember. Får så vidt i meg mat for tiden, men får i meg heldigvis litt mat da. Savner å ha lyst på mat :(

14. Penelope Flørter med forumet

Slemmestad

15. Babydrøm91 Blir kjent med forumet

Bor på Løren, hva med deg? :)

• Liker Liker x 1
  16. Princess Bubblegum Elsker forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014

Oi har ikke sett denne vist. Jeg bor på Lindeberg :)

17. Princess Bubblegum Elsker forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014

Hvordan går det med Oslo damene?

18. TJ Forelsket i forumet

Her går det supert :p eller formen er veldig varierende ... var over ei uke i Trøndelag og i Møre og Romsdal i jula, så er fortsatt helt utslitt. Kvalmen kommer og går, jeg får blodtrykksfall ut av det blå... hele svangerskapet minner meg veldig om mitt første! Så jeg er veldig sliten, men lykkelig over at alt forhåpentligvis står bra til med nøtta i magen. Enn dere andre?

• Liker Liker x 2
  19. TJ Forelsket i forumet

Og ja mange av oss har vel også passert de magiske 12 ukene :D det er jo absolutt noe å glede seg over

• Liker Liker x 1
  20. Princess Bubblegum Elsker forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014

Absolutt :) her er formen mye bedre også :) endelig er jeg ikke like kvalm lenger og det er helt herlig. Har til og med fått sett lille på ul også :D verdens beste følelse

Del denne siden