Er det flere fra Oslo her?

Så, hva er Oslofolkets planer i helgen? :D

Vi er hjemme. Datteren min skulle egentlig være hos Mammaen min, men hun ble syk. Vi har kos oss masse sammen, men jeg har vært utrolig dårlig. Sitter med sjøsykarmebånd, men det funker sånn halvveis. Det går veldig i bølger merker jeg.

Håper at jeg er bedre i morgen, da skal vi gå tur i skogen :)
 
Jeg skal ligge i fosterstilling på sofaen mens svigers leker med ungen :) vekselvis god og dårlig samvittighet. De vet heldigvis om graviditeten og elsker å leke med barnebarn :)

De vet og skjønner, tenker du kan legge deg nedpå med god samvittighet ;) Dårlig siden du har inntatt sofaen?
 
Vi er hjemme. Datteren min skulle egentlig være hos Mammaen min, men hun ble syk. Vi har kos oss masse sammen, men jeg har vært utrolig dårlig. Sitter med sjøsykarmebånd, men det funker sånn halvveis. Det går veldig i bølger merker jeg.

Håper at jeg er bedre i morgen, da skal vi gå tur i skogen :)

Kvalmen har heldigvis ikke satt inn her, ennå. Rart med det der - når man ikke har symptomer blir man gjerne bekymret, når de kommer ønsker man den snart vekk ;P
 
Vi er hjemme. Datteren min skulle egentlig være hos Mammaen min, men hun ble syk. Vi har kos oss masse sammen, men jeg har vært utrolig dårlig. Sitter med sjøsykarmebånd, men det funker sånn halvveis. Det går veldig i bølger merker jeg.

Håper at jeg er bedre i morgen, da skal vi gå tur i skogen :)

Det går veldig i bølger.... Hehe :p
God tur i dag om du kommer deg ut!
 
Jeg er egentlig fra Oslo, men bor 30 min utenfor nå :)
 
Kvalm kvalm kvalm...hvordan går det med deg? Forhåpentligvis bedre:happy:

Her er jeg bare kvalm og atter kvalm. Ble sykemeldt ut hele desember. Får så vidt i meg mat for tiden, men får i meg heldigvis litt mat da. Savner å ha lyst på mat :(
 
Her går det supert :p eller formen er veldig varierende ... var over ei uke i Trøndelag og i Møre og Romsdal i jula, så er fortsatt helt utslitt. Kvalmen kommer og går, jeg får blodtrykksfall ut av det blå... hele svangerskapet minner meg veldig om mitt første! Så jeg er veldig sliten, men lykkelig over at alt forhåpentligvis står bra til med nøtta i magen. Enn dere andre?
 
Og ja mange av oss har vel også passert de magiske 12 ukene :D det er jo absolutt noe å glede seg over

Absolutt :) her er formen mye bedre også :) endelig er jeg ikke like kvalm lenger og det er helt herlig. Har til og med fått sett lille på ul også :D verdens beste følelse
 
Back
Topp