Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trodde jeg slapp unna denne gangen, men så poppet de frem.. Endel på ryggen, og akkuratt nå har jeg tre underjordiske i ansiktet!!! Til vanlig dukker det opp en sånn i året kanskje... sukk..så nei, du er ikke alene..*aprilglede* skrev:
SweetCherry skrev:
Trodde jeg slapp unna denne gangen, men så poppet de frem.. Endel på ryggen, og akkuratt nå har jeg tre underjordiske i ansiktet!!! Til vanlig dukker det opp en sånn i året kanskje... sukk..så nei, du er ikke alene..*aprilglede* skrev:
de er helt grusom, man kan jo ikke gå med tubekjole eller noeer det noen som har tips mot de og de "søte" små på brystet?
hvorfor må man få kviser når man er gravid?!
Jaa.... men det var aller værst i 1-4.mnd, har roet seg litt nå. Men uansett mer enn "vanligvis". Veldig kjedelig... Men venter gutt da, kanskje han blir veldig søt siden han stjeler litt selv om han er gutt?? ;)DK82 skrev:
Nei, har ikke vært plaget med det så langt og var det ikke forrige svangerskap heller.Imogene skrev:
Heldigvis!
Men hårtap, derimot....