Er det flere enn meg

Cicci79

Glad i forumet
som får masse kviser nå når dere er gravide? Hadde det sist også. Føler meg så stygg å ekkel

Trodde jeg slapp unna denne gangen, men så poppet de frem.. Endel på ryggen, og akkuratt nå har jeg tre underjordiske i ansiktet!!! Til vanlig dukker det opp en sånn i året kanskje... sukk..så nei, du er ikke alene..

Unnimamma91 skrev:
*Rekke opp hånda*

*aprilglede* skrev:
Trodde jeg slapp unna denne gangen, men så poppet de frem.. Endel på ryggen, og akkuratt nå har jeg tre underjordiske i ansiktet!!! Til vanlig dukker det opp en sånn i året kanskje... sukk..så nei, du er ikke alene..

de er helt grusom, man kan jo ikke gå med tubekjole eller noe  er det noen som har tips mot de og de "søte" små på brystet?

hvorfor må man få kviser når man er gravid?! 

Ja, helt ekstremt! I  ansiktet, rygg og bryst  Må si jeg gleder meg til julebord og kjoletid :S

I tidligere svangerskap hadde jeg kjempe fin hud, har faktisk aldri hatt så ren hud som jeg hadde da...

SweetCherry skrev:

*aprilglede* skrev:

de er helt grusom, man kan jo ikke gå med tubekjole eller noe  er det noen som har tips mot de og de "søte" små på brystet?

hvorfor må man få kviser når man er gravid?! 

Jeg aner ikke hvordan man blir kvitt de..irriterende!
Føler det kan bli bedre av å bruke ansiktsskrubb på brystet, men det blir ikke helt bra selv om!

Sies at hvis man venter jente så tar hun skjønnhetetn fra mora. Det stemte jo sist, så kanskje det er enda en liten jente som stjeler skjønnheten min :)

Har ett par i panna :p eg føler det er masse, men det er nok fordi eg ellers aldri har kviser.. Har heldigvis ingenting p rygg eller bryst:)

her ser æ ut som en fjortiss i ansikte, å på puppan.... har litt tell vanli å, å d bi æ nok aldri kvitt, før søstren mine e 27 å 39, å di e ennu full av kvise ;) men når æ e gravid bi d MYE værre... å så får æ på puppan å... HOOOORMOOOOONAAA sei æ bære ;)

Jaa.... men det var aller værst i 1-4.mnd, har roet seg litt nå. Men uansett mer enn "vanligvis". Veldig kjedelig... Men venter gutt da, kanskje han blir veldig søt siden han stjeler litt selv om han er gutt?? ;)

Nei, har ikke vært plaget med det så langt og var det ikke forrige svangerskap heller.
Heldigvis!
Men hårtap, derimot....

DK82 skrev:
Jaa.... men det var aller værst i 1-4.mnd, har roet seg litt nå. Men uansett mer enn "vanligvis". Veldig kjedelig... Men venter gutt da, kanskje han blir veldig søt siden han stjeler litt selv om han er gutt?? ;)

Det blir nok en supersøt liten prins! :o)

Imogene skrev:
Nei, har ikke vært plaget med det så langt og var det ikke forrige svangerskap heller.
Heldigvis!
Men hårtap, derimot....

Ikke jeg heller. Ikke spesielt med kviser. 

Men jeg har IKKE hårtap. Jeg har hatt flott hår når jeg er gravid begge gangene - ikke lyst å bli ikke gravid igjen for da blir det borte igjen :-( Men kan jo ikke gå konstant gravid heller. 

Ikke denne gangen.. Men derimot har psoriasisen blitt verre, og har fått en del pigmentflekker på halsen og i nakken :-(
Hadde heller tatt kviser :-(

MD Formulations Continuous Renewal serum under dagkremen hjelper meg, jeg er også kjempeplaget av kviser denne gangen :/ 

Jeg også! Ikke moro i det hele tatt. Var veldi ille i tenårene, men hadde blitt ganske fin i huden nå - så blir det nesten like ille igjen:( renser, smører og gjør alt riktig med kosthold, men det er ganske ille allikevel :( Lykke til!

Back
Topp