K Kykkelykkeliky Elsker forumet Juligull2021 Augustbarna 2021 3 Feb 2021 #21 Drømmer om tyrkisk pepper sin myke stang, tørr ikke gå på butikken, vet jeg ikke klarer å stå i mot Venter til fredag, da skal jeg unne meg!
Drømmer om tyrkisk pepper sin myke stang, tørr ikke gå på butikken, vet jeg ikke klarer å stå i mot Venter til fredag, da skal jeg unne meg!
M Mary84 Forelsket i forumet Juligull2021 4 Feb 2021 #23 Kykkelykkeliky skrev: Drømmer om tyrkisk pepper sin myke stang, tørr ikke gå på butikken, vet jeg ikke klarer å stå i mot Venter til fredag, da skal jeg unne meg! Klikk for å utvide … Jeg skal også unne meg litt lakris i helgen! Jeg har klart å holde meg unna godteri hele uken, så får nyte litt i helgen
Kykkelykkeliky skrev: Drømmer om tyrkisk pepper sin myke stang, tørr ikke gå på butikken, vet jeg ikke klarer å stå i mot Venter til fredag, da skal jeg unne meg! Klikk for å utvide … Jeg skal også unne meg litt lakris i helgen! Jeg har klart å holde meg unna godteri hele uken, så får nyte litt i helgen