Snuppeluppe
Gift med forumet
Er det farlig å ha vondt i magen når man er gravid? Kjennes ut som mageknip på en måte....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lille Bea
Det er vanlig å ha endel vondter når man er gravid. I starten har man gjerne vondt fordi livmora vokser og ting strekker seg inni der. Også kan man også få endel luft i magen som kan gi litt smerter. Mye moro[8D] Så lenge du ikke blør og det ikke er veldig intense smerter TROR jeg ikke du trenger å bekymre deg[:)]
ORIGINAL: Jentepus
Det er vanlig å ha endel vondter når man er gravid. I starten har man gjerne vondt fordi livmora vokser og ting strekker seg inni der. Også kan man også få endel luft i magen som kan gi litt smerter. Mye moro[8D] Så lenge du ikke blør og det ikke er veldig intense smerter TROR jeg ikke du trenger å bekymre deg[:)]
Jeg blør ikke, og det er ikke intense kraftige smerter [:)]
Da krysser vi fingrene for at alt er bra med deg og den lille[:)]
Jeg tror helt sikkert at alt er bra[:)]
Ble litt bekymret et øyeblikk her skjønner du [;)]
Ja, sånn er vi jenter vettu, har vært der selv[:D] Kos deg med lille spiren du[:)]
Ble litt bekymret et øyeblikk her skjønner du [;)]
Ja, sånn er vi jenter vettu, har vært der selv[:D] Kos deg med lille spiren du[:)]
Ja, jeg gjør så godt jeg kan [:)] Men man blir vel automatisk mer bekymret etter man har opplevd SA og MA.... Men jeg håper så inderlig at alt går bra denne gangen! [:D] Så en helt frisk spire med bankende hjerrte i uke 7+1. Så håper det fortsetter sånn. Gyn sa hvertfall at oddsene var gode, 97 % sikkert at alt går bra når hjertet har begynt å slå..
Så trist at du har mistet to ganger før[&o] Skjønner godt at det gjør deg ekstra bekymret. Men, som gyn sa, når du først har sett hjertet slå er det stooore sjanser for at dette går veien[:)] Trøsteklem!