Er det farlig?

Snuppeluppe

Gift med forumet
Er det farlig å ha vondt i magen når man er gravid? Kjennes ut som mageknip på en måte....

ORIGINAL: Lille Bea

Det er vanlig å ha endel vondter når man er gravid. I starten har man gjerne vondt fordi livmora vokser og ting strekker seg inni der. Også kan man også få endel luft i magen som kan gi litt smerter. Mye moro[8D] Så lenge du ikke blør og det ikke er veldig intense smerter TROR jeg ikke du trenger å bekymre deg[:)]

Jeg blør ikke, og det er ikke intense kraftige smerter [:)]

ORIGINAL: Jentepus

Det er vanlig å ha endel vondter når man er gravid. I starten har man gjerne vondt fordi livmora vokser og ting strekker seg inni der. Også kan man også få endel luft i magen som kan gi litt smerter. Mye moro[8D] Så lenge du ikke blør og det ikke er veldig intense smerter TROR jeg ikke du trenger å bekymre deg[:)]

Jeg blør ikke, og det er ikke intense kraftige smerter [:)]

Da krysser vi fingrene for at alt er bra med deg og den lille[:)]

Er vel ikke grunn til å tro noe annet? Jm fortalte meg at mageknip kan være livmoren som vokser, vanlig mageknip, og til og med ikke ha noe med graviditeten å gjøre. Men mye skjer jo i kroppen, så rart om man ikke kjente noe? Så lenge en ikke blør, så er vel alt som regel i orden? [:)]

Jeg tror helt sikkert at alt er bra[:)]

Ble litt bekymret et øyeblikk her skjønner du [;)]

Jeg tror alt er fint med deg og babyen.

Litt mageknip, kan bare være litt mageknip, som du kan få når du ikke var gravid også.
Ellers kan du kjenne litt stikkinger/magevondt nederst i magen evt lysken, men dette er vanligvis livmoren som strekker seg og vokser.

Så lenge du ikke har intens magevondt og blødninger, tror jeg alt er greit!

Ja, sånn er vi jenter vettu, har vært der selv[:D] Kos deg med lille spiren du[:)]

Ja, jeg gjør så godt jeg kan [:)] Men man blir vel automatisk mer bekymret etter man har opplevd SA og MA.... Men jeg håper så inderlig at alt går bra denne gangen! [:D] Så en helt frisk spire med bankende hjerrte i uke 7+1. Så håper det fortsetter sånn. Gyn sa hvertfall at oddsene var gode, 97 % sikkert at alt går bra når hjertet har begynt å slå..

Ja, sånn er vi jenter vettu, har vært der selv[:D] Kos deg med lille spiren du[:)]

Ja, jeg gjør så godt jeg kan [:)] Men man blir vel automatisk mer bekymret etter man har opplevd SA og MA.... Men jeg håper så inderlig at alt går bra denne gangen! [:D] Så en helt frisk spire med bankende hjerrte i uke 7+1. Så håper det fortsetter sånn. Gyn sa hvertfall at oddsene var gode, 97 % sikkert at alt går bra når hjertet har begynt å slå..

Så trist at du har mistet to ganger før[&o] Skjønner godt at det gjør deg ekstra bekymret. Men, som gyn sa, når du først har sett hjertet slå er det stooore sjanser for at dette går veien[:)] Trøsteklem!

Takk for det. Man må jo ha troen! [:)]

Sikkert ikkje nåkka farlig, vanlig me litt ubehag under graviditeten.

Veldig vanlig med ulike ubehag, ja. Så lenge det ikke gjør kjempevondt er det sikkert ikke noe.

hvis magen din blir veldig oppblåst og hard, står på spreng liksom ville jeg kontaktet lege. men så lenge den ikke det gjør og ingen blødninger så er sikkert ting fint.
men uansett hvis du er bekymret så går det jo ann og ringe legevakten og bare høre med de pr tlf.
skjønner veldig godt du er nervøs, trist med de 2 som gikk gale. håper spiren sitter denne gangen[;)]

vi kan ha en del vondt når vi er gravide. jeg ha mye vont. men det er ikke farlig[:D]

Back
Topp