Er det farlig?!...

Plokkfisk

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Marsboerne2017
Er på konserter i helgen og i går spurte min kjære om det var trygt.. Noe jeg ser for meg det skal være sålenge jeg ikke trykker meg inn i de tetteste klyngene og blir knuffet på..

Konserten i går var innendørs, og dette var første konsert jeg (noen gang!!!) gikk derfra med øresus... Altså ganske voldsom lyd, selv om jeg ikke stod i nærheten av noen høytaler..
Det som fikk min kjære til å begynne å lure var lys-showet.. Det var kraftig "blitz-lys" (lignende som det var på diskotek før i tiden vet du..), og han mente han hadde lest at det ikke var bra.. Lignende at det ikke er bra for de med epilepsi..

Ble visst en laaang post dette... :-P Men håper noen vet.. Er det skadelig?!?.. I kveld og i morgen er konsertene utendørs, så det blir uansett ikke like voldsomt resten!:)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

For høy desibel er ikke bra for fosteret, en av grunnene til at jeg ikke kan være på jobb.

Før uke 23-25 er det ikke fare for hørselsskade hos fosteret, ettersom de ikke har utviklet hørselsansene enda. Lysshow har jeg aldri hørt at skal være skadelig for gravide/fosteret. Jeg hadde i allefall ikke bekymret meg hvis jeg hadde vært deg :-)

Det er det samme jeg tenker.. Bare drit at min kjære skal være overbeskyttende.. Heh.. Og ganske søtt.. Sånn egentlig.. :-) men takk for svar! :) da roer jeg meg (og min kjære!;)) kraftig ned og stikker ut for å nyte litt Oslo Ess og Karpe Diem! ;)

Det er det samme jeg tenker.. Bare drit at min kjære skal være overbeskyttende.. Heh.. Og ganske søtt.. Sånn egentlig.. :-) men takk for svar! :) da roer jeg meg (og min kjære!;)) kraftig ned og stikker ut for å nyte litt Oslo Ess og Karpe Diem! ;)

Vi skal også på malakoff ikveld ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Før uke 23-25 er det ikke fare for hørselsskade hos fosteret, ettersom de ikke har utviklet hørselsansene enda. Lysshow har jeg aldri hørt at skal være skadelig for gravide/fosteret. Jeg hadde i allefall ikke bekymret meg hvis jeg hadde vært deg :-)
Det viste jeg ikke, da lærte jeg noe nytt i dag :)

Kos deg masse ;)

Tror kansje jeg så deg under karpe diem konserten, men turte ikke glo i tilfelle det ikke var deg ;)

Tror kansje jeg så deg under karpe diem konserten, men turte ikke glo i tilfelle det ikke var deg ;)

Heh.. Du skulle ha pirket i meg!;p men fyttigrisen for en konsert!:D

Back
Topp