Er på konserter i helgen og i går spurte min kjære om det var trygt.. Noe jeg ser for meg det skal være sålenge jeg ikke trykker meg inn i de tetteste klyngene og blir knuffet på..
Konserten i går var innendørs, og dette var første konsert jeg (noen gang!!!) gikk derfra med øresus... Altså ganske voldsom lyd, selv om jeg ikke stod i nærheten av noen høytaler..
Det som fikk min kjære til å begynne å lure var lys-showet.. Det var kraftig "blitz-lys" (lignende som det var på diskotek før i tiden vet du..), og han mente han hadde lest at det ikke var bra.. Lignende at det ikke er bra for de med epilepsi..
Ble visst en laaang post dette...
Men håper noen vet.. Er det skadelig?!?.. I kveld og i morgen er konsertene utendørs, så det blir uansett ikke like voldsomt resten!
Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Konserten i går var innendørs, og dette var første konsert jeg (noen gang!!!) gikk derfra med øresus... Altså ganske voldsom lyd, selv om jeg ikke stod i nærheten av noen høytaler..
Det som fikk min kjære til å begynne å lure var lys-showet.. Det var kraftig "blitz-lys" (lignende som det var på diskotek før i tiden vet du..), og han mente han hadde lest at det ikke var bra.. Lignende at det ikke er bra for de med epilepsi..
Ble visst en laaang post dette...
Sent from my D5503 using BV Forum mobile app