Er det bare meg....??

~Cissi~

Forumet er livet
Er det bare meg eller er det andre her som er like avhengig, som f.eks må innom her hver dag??

eg er så ofte som eg kan ja..veldig hektet hehehe[:)] men blir borte noken dager no då [:)]

Jeg må inn, MINST en gang om dagen![:D] Delvis for at jeg er hekta, og for å holde meg oppdatert. Folk er jo så skriveglade her at man må virkelig følge med! Hehe![;)]

Neida du er ikke aleine... Er blitt totalt avhengig!!! Godt vi har bredbånd og at jeg har egen pc som til tider også er med på do[:-]

tjihi...

hehe[:D][:D]

Jeg holdt på å tørne galen, da jeg måtte vente 5 uker på brevbåndet....[8D][&:]
Men fikk lånt meg en pc av og til, så jeg fikk ta en tur innom her[:D][:D]

Jeg begynte for alvor i dag, og har virkelig tatt av!! klarer ikke å holde meg unna..

Ja på do!!!! Kan like godt lese på forumet som å lese i et blad eller noe... Har jo bærbar pc!!! TJIHI...

har blitt hekta ja, så du er ikke for deg selv Beta[:D]

Første dagen jeg også er inne for å skrive innlegg, ble faktisk helt hekta med en gang. Ble nesten litt grinete tidligere i kveld da serveren plutselig var nede.

Men nå er jeg tilbake med skikkelig skrivekløe[:D]

Ikke akkurat med på do, synst jeg ser det for meg...hehe[:D]Dra hele maskinen inn på do[:D][:D](har ikke akkurat noen bærbar pc)

kanskje det nærmer seg sengetid snart[:D] har du kjent noe mere liv fra nurket ditt bast?[:)]

Ha, ha, ha, ser for meg do-turen min med pc-bordet foran meg[:D] Tror du er avhengig jeg...

Avhengig er bare forbokstaven!!!!!!!

Nå har det tørna for meg...sitter her helt alene å bare ler[:D][:D]
Ganske OVERTRØTT, tror jeg....

Grattis[:D]

gratulerer[:D]

Er blitt avhengig jeg også. Første jeg gjør når jeg kommer på jobben er å logge meg inn på forumet. Det blir rart å ikke være her i det hele tatt når jeg på tirsdag reiser og blir borte i 2 uker. Hmmmmmmmm, hvordan skal det gå????

er nok ganske så avhengig.. kjærsten kommenterer det støtt og stadig..

Avhengig? Joda jeg er nok det. Om morgenen slår jeg på maskin og så lager jeg kaffe. Viktig rekkefølge. Maskinen står på hele dagen, kjekt med bredbånd og titter jeg inn og skriver litt når tulla ligger og sover.

jeg er nok avhengig ja, må liksom innom hver dag, pleier å la den være på hele dagen også er jeg innom stadig å titter da vettu[:D]
det er så mange hyggelige og gode mennesker her, blir så godt humør[:)]

Back
Topp