Er det bare meg....??

Er innom sånn i ny og ne (hver eneste dag, jada..) men leser egentlig mer enn jeg skriver her.. [;)] Men skal skjerpe meg

ORIGINAL: toveli6

Ikke alene om det nei, SUPER avhengi.....
Stakkars gubben får jo nesten ikke lov til og sjekke e-posten sin en gang... hi hi[:D]

KOZKOZ

Signerer den [:D][:D]

Hehe[:D] Har nok blitt litt hekta ja. Komisk altså,ei stund var jeg litt irritert på samboeren min som satt litt mye! Men det er jo Linea som styrer det da,er hu våken bruker jeg all tid på henne! Også kommer de lit ann på været og sånn.

Er nok litt avhengig jeg oxo! Har ikke data borte hos meg,så må bort til mamma og de hver dag og bruke deres litt! Ellers sitter jeg på pcen hos typen når han er på jobb. Er jo kjempekjekt og sitte her inne[:D]

er nok ganske så avhenge jeg og ja! var kjedelig og ikke være innom den uka jeg lå på sykehuset. nesten så jeg MÅ skaffe meg internett når jeg flytter om en uke[;)] hvis ikke må jeg til mamma og pappa hver eneste dag... hehe

Avhengig.. jeg får ikke gjort noe i heimen. Hadde de planene for alt jeg skulle gjøre i dag, vaske hus, bake kaker, skifte gardiner... ingenting blir gjort, det er jo bare så koselig å sitte her og lese alle koselige innleggene[:D] Heldigvis er det en dag i morgen og i overimorgen... bare jeg klarte å gå bort fra pc`n[:)]

Back
Topp