Er det bare meg?

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Som ikke gleder seg noe særlig til jul??
Eneste jeg gleder meg til er julemiddagen, pinnekjøtt, og ikke minst FENALÅR! Fikk det jo ikke i fjord så.
Ikke har vi heller blitt enig om hvordan vi skal gjøre det i jula, har bestandig vært hos mamma mens han har vært hos sin familie, men nå som vi har barn så blr det jo litt annerledes..

Fortsatt litt tidlig for meg å glede meg til noe som helst. Først må jeg bare gjennom julestresset.

Men, det bruker ordne seg. Og julaften bruker bli vellykket. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg gleder meg som alltid! Spesielt da det er jul hjemme til mamma i år, med hele familien. Store og små. :)
Og spekematen til julegrøten!!!!

Gleder meg ikke. Får ingen gaver, ingen i familiebilder til sambo vil feire jul med oss, og pappa reiser alltid til syden - selv om vi gjerne vil feire jul med de. Og ifjor var ett mareritt. Så jeg gruer meg...

Gleder meg bittelitt, men ikke til julaften..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er vell kansje for tilig, men julegleden kommer aldri til meg, men jeg er fornøyd så lenge barna får en vellykket jul :) men jeg hater der julestresset. Eneste jeg liker med jula er juleverksted!

Gleder meg ikke. Får ingen gaver, ingen i familiebilder til sambo vil feire jul med oss, og pappa reiser alltid til syden - selv om vi gjerne vil feire jul med de. Og ifjor var ett mareritt. Så jeg gruer meg...
Du skulle ha fådt reist til Syden med pappan din.

Elsker jul!:) så ja jeg gleder meg:)

Trist å høre dere ikke gleder dere.. Håoer dere alikevel får en fin jul i år!

Samboeren min gruer seg sånn at han ikke får sove på natta.. Vi skal feire hos hans familie i år og det tærer på ham.
Jeg har bare gode minner og gleder meg veldig.
Gleder meg egentlig mer til å lage tradisjoner med sambo og lille da.

Håper du får en fin jul selv om. Vi har feiret jul i Syden to ganger og det anbefales. Er superdyrt så man må jo spare lenge (eller, vi må alltid det siden vi ikke har så god råd).

Jeg gleder meg til jul, men vi er heller ikke enige om hvor vi skal julaften!

Dere skal hvertfall få gave av meg!!! <3 Alle sammen <3

Svigermor gjør jo ikke noe annet enn og sitte og sutre og klage, så ho gidder aldri og lage noe jul. Svigerfar har begynt og feire hos andre så de slipper selv, vi møtes der en dag i romjula. Da med ex samboeren til sambo. Kjempe koselig.
Savner virkelig jula med mammaen min..

Men klarer oss vi asså :)

Gleder meg masse!! Blir 30 år 9.desember, så førjulstid, handle gaver, være ute i snø!?, fyre i peisen, spille spill, koooooose oss.
Så julaften hjemme hos oss, og familien min kommer langveisfra :) Blir kjempekjekt :)

Jeg pleier som regel å glede meg masse til jul. Det er noe magisk med stemningen og alle lysene som skrus på i gater/vinduer. Og selv om lillemor ikke husker så mye eller får noe spesielt ut av kvelden, vil jeg likevel prøve å gjøre det så spesielt som mulig for henne. Det blir jo nok av bilder å se på selv om hun ikke har noe minne om det ;)

Jeg har de siste årene sørget for at alle julegaver er ferdighandlet innen desember begynner. Da kan jeg fokusere på å nyte høytiden istedenfor all løpingen i butikker med tusenvis av andre.

Svigermor gjør jo ikke noe annet enn og sitte og sutre og klage, så ho gidder aldri og lage noe jul. Svigerfar har begynt og feire hos andre så de slipper selv, vi møtes der en dag i romjula. Da med ex samboeren til sambo. Kjempe koselig.

Å,klem! Hvorfor skal alltid de beste menneskene forsvinne..

appen

Wtf? Ex-sambo til sambo? Hva gjør hun der?

Back
Topp