Er det bare meg?

Samboeren min gruer seg sånn at han ikke får sove på natta.. Vi skal feire hos hans familie i år og det tærer på ham.
Jeg har bare gode minner og gleder meg veldig.
Gleder meg egentlig mer til å lage tradisjoner med sambo og lille da.

Sent from my iPhone using BV Forum
Dere skal feire der men han gruer seg? Kan dere ikke droppe det da? Hadde min grudd seg hadde jeg blitt lykkelig.. :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Svigermor gjør jo ikke noe annet enn og sitte og sutre og klage, så ho gidder aldri og lage noe jul. Svigerfar har begynt og feire hos andre så de slipper selv, vi møtes der en dag i romjula. Da med ex samboeren til sambo. Kjempe koselig.
Savner virkelig jula med mammaen min..

Men klarer oss vi asså :)
Starte deres egen juletradisjon? Bare dere, så kan de andre sitte og sutre et annet sted.

Dere skal feire der men han gruer seg? Kan dere ikke droppe det da? Hadde min grudd seg hadde jeg blitt lykkelig.. :P

Ja, jeg har foreslått og bare være her hjemme siden min familie skal utenlands, men han føler veldig på å være med familien.. Ender vel med at vi drar dit på julaften og reiser tilbake 1. Juledag..

Starte deres egen juletradisjon? Bare dere, så kan de andre sitte og sutre et annet sted.

Prøvde d ifjor, men samboeren min ødla alt. Var sur og grinete. Drakk seg driiitings på lillejulaften og la seg ikke før kl 06 00 på julaften. Når vi skulle åpne pakker satt han og kjefta Fordi det ikke gikk fort nok og han skulle noe..

Så er mest derfor jeg gruer meg. Alt var så anderledes når mamma levde, og nå er det bare dritt.

Hehe, sutrer jeg og tydeligvis. Men må slutter jeg med det! :p

Prøvde d ifjor, men samboeren min ødla alt. Var sur og grinete. Drakk seg driiitings på lillejulaften og la seg ikke før kl 06 00 på julaften. Når vi skulle åpne pakker satt han og kjefta Fordi det ikke gikk fort nok og han skulle noe..

Så er mest derfor jeg gruer meg. Alt var så anderledes når mamma levde, og nå er det bare dritt.

Da hadde jeg klikket! Men har driter vel forhåpentligvis ikke på leggen to ganger,, ungene fortjener jo å ha ein stålende dag som gir dem stjerner i øynene av forventning og glede:)Hehe, sutrer jeg og tydeligvis. Men må slutter jeg med det! :p

Hehe, sutrer jeg og tydeligvis. Men må slutter jeg med det! :p
Du må jo si til han at det er ungene det handler om. Men er lov og sutre avogtil, hadde jeg hatt en slik jul som du så hadde jeg også grudd meg, men tror nok at jeg hadde klikket på sambo.

Sambo og familien har laget den tradisjonen at de har pinnekjøtt på lillejulaften, seint på kvelden, og juleskinke på julaften, det kræsjer med mine tradisjoner, med pinnekjøtt på julaften, dærfor jeg ikke vil være der på julaften

Hmmm skriv hvist ikke noe jeg :/ skrev noe alla:
Får håpe han lærte av i fjor og ikke gjør det samme igjen. Julen handler jo om barna, å se stjernene i blikket av forventiningene og gleden:)

Jeg gleder meg masse:) Første året jeg og samboeren min skal feire sammen:) Vi skal være hjemme hos oss selv og her er døra åpen for de som vil komme av både familie og venner:) Gleder meg til den lille familien min skal begynne å starte egne tradisjoner:)

Back
Topp