Er det bare meg..?

HeltPåTur

Elsker forumet
Aprilspirene 2025
Er det bare meg som ikke synes det er så fælt at folk kommenterer den voksende magen, og som ikke bryr meg om at de jeg kjenner har lyst til å ta på den? :P føler det er så mange som hisser seg over det..:)
Min tanke er som så at akkurat nuh er ikke magen lenger «meg» på en måte.. men hula til lillebabyen, og det er da en GOD og fiiin grunn til at den vokser :) hadde jo vert fælt om den ikke skulle vokse.. :)

Eg syns det e knall kjekt når folk kommentere "oi så stor mage du har fått" :D siden eg fikk magen så "seint" så va det kjipere når folk sa " kan jo ikkje se det på deg ein gang" osv!
Så får meg e det heilt ok ;) hehe..

Jeg synes heller ikke det gjør noen ting...! Er helt naturlig for meg... :) men forstår veldig godt hvis andre synes det er ubehagelig...vi er utstyrt med ulike komfort og intimsoner tror jeg ;)

Jeg synes også det er koselig, er kjempe stolt og elsker magen min :)

Er ok at folk kommenterer magen, at den har blitt større. Men ikke kall meg feit!

Det handler mye om måten det blir sakt på for min del, nå har jeg ikke vært så mye ute at folk har sett noe særlig til magen enda ettersom jeg har vært så dårlig, men med andremann var standard kommentaren "Så SVÆR du har blitt" og det synes jeg i grunnen ikke er så hyggelig.
Nå er jeg jo i utgangspunktet ikke særlig slank så at folk sier at jeg har blitt svær og diger treffer det meg nok også på et sårt sted, sier noen så stor mage du har fått synes jeg det blir noe annet, men foretrekker de som sier så fin mage du har fått :) Synes egentlig det er en uting både å si at man er stor og liten i et svangerskap da mange føler både på det ene og det andre.

Når det gjelder at folk tar på magen min har jeg generelt ikke noe i mot det så fremt babymagen har kommet ;) og jeg i det minste har hilst på vedkommende før :P
Da jeg gikk med førstemann var jeg i konfirmasjon hos min kjæres fetter og da kom det en dame jeg aldri hadde møtt før og la begge hendene på magen min før hun overhode hilste på meg, da ble jeg litt perpleks, men hun kjente min kjære godt og hadde kjent han fra han var liten så hun følte kanskje at hun kjente meg :P

Synes bare det er stas at folk kommenterer magen, men når de skal begynne med resten av kroppen også så synes jeg de kan holde det for seg selv :rolleyes: er også helt ok at nærmeste familie og venner har lyst til å kjenne på magen så lenge dem hilser på MEG først:p

Jeg syns det er kjempe stas når det er noen som kommenterer magen :)

Det er helt greit og koselig om noen vil ta på magen min og har heller ikke noe imot kommentarer om størrelsen. Magen min er VELDIG liten og ALLE skal kommentere det, men det kan jeg fint leve med. Vet av erfaring at den snart popper ut og at jeg får en stor kul på slutten så jeg nyter å være liten enn så lenge:) Jeg kan mer bli lei av alle kommentarene om det å legge på seg. Enkelte mener visst at en kan gå gravid i 9 mnd uten å legge på seg 1 gram!!!

Viser stolt frem magen min :) og syns det er koselig med kommentarer om den :) foreløpig ingen som har tatt på den.

Er det bare meg som ikke synes det er så fælt at folk kommenterer den voksende magen, og som ikke bryr meg om at de jeg kjenner har lyst til å ta på den? :P føler det er så mange som hisser seg over det..:)
Min tanke er som så at akkurat nuh er ikke magen lenger «meg» på en måte.. men hula til lillebabyen, og det er da en GOD og fiiin grunn til at den vokser :) hadde jo vert fælt om den ikke skulle vokse.. :)
Helt enig med deg. Tenker egentlig ikke så mye på det:)

Jeg har så mye mage fra før at graviditeten vises ikke før jeg er høygravid .... jeg beundrer de som er tynnere å som får baby mage å kan vise den frem.

hmm.. ser nå at jeg ikke får «likt» og trykt «enig» på de innleggene jeg ville det på.. sikkert bare jeg som ikke følger med i tiden her heller, slik som med alt annet for tiden..:p

men nå ble jeg egentlig litt overrasket over hvor mange som egentlig tenker nokså likt som meg.. :) har hele tiden følt at det er så mange som ikke liker det, og blir irritert over det.. men kanskje jeg tok feil da (=..

det hendte med meg også i forrige sv.skap at det kom bort en VILT fremmed og tok meg på magen, og ja.. da ble jeg litt satt ut.. :p men jeg kunne ikke annet enn å le, og det kunne vel ikke hun heller.. hehe :p tror disse fine gravidmagene er litt magnetiske jeg.. det kjenner i alle fall jeg på når jeg ser en gravidmage.. ;)

Kommentarene gjør meg egentlig ikke noe nu når magen vises, men liker ikke helt at folk tar på magen uten å spørre om lov først.
Blir så paff hver gang noen bare tar på magen uten å spørre. Har klart å la være å si noe, enn så lenge! :p

Jeg syns det IKKE er greit... folk sier til meg: oj du har blitt stor.. må være flere der... du kommer til å bli skikkelig diger! sånne kommentarer liker jeg ikke..

Back
Topp