Er det bare meg..?

Det kommer ann på hvordan folk sier det. Sist gang fikk jeg bare høre hvor SVÆR jeg hadde blitt og at magen kom til å sprekke... Nå er jeg høy og slank fra før av og er ikke vant med at folk skal kommentere kroppen min så mye som den blir i graviditeten. Snakk om at folk blir kroppsfikserte på gravidkropper:p men det er jo hyggelig med kommentarer som "så fin mage du har" :)

Skjønner godt at folk både kommenterer og tar på magen, det er jo faktisk et lite mirakel inni der, og som aller helst skal vokse seg stor :) Men det er jo kun MAGEN det er greit at nevnes blir større, for resten av kroppen ønsker man jo selvsagt som den var :p Nå har jeg liten mage selv enda, så har kun fått kommentarer på hvor liten jeg er. Det at folk tar på magen syns jeg bare er koselig, men jeg gjør det aldri selv med andre.. hehe

Man får høre mye rart som gravid, det virker som at alle rundt kan kommentere akkurat hva dem vil. Men jeg får heldigvis mest positivt, men det er klart at det kommer noen kommentarer jeg aldri kunne sagt selv til gravide..

Jeg er ganske stor fra før av, og ser ikke gravid ut, kun større. Derfor synes jeg det er veldig sårt når noen sier. Der inne må det jo det jo være to, så fort stor du er blitt. Ønsker ikke slike kommentarer. Kan la være å si noe, om de ikke har noe de selv ønsker å høre fra andre på hjertet, tenker jeg...

Syns det er heilt greit at de kommentere mangen. Og te dels at de tar på magen min. spørs om det er noen helt fremmede eller om det er noen eg kjenner ;)

Back
Topp