CasMal
Forelsket i forumet
Hvordan kan dere forresten garantere at dette ikke er samme person??Til info: petraprøvedukke og ønskersåveldigen er ikke samme bruker.
Vil ikke at noen skal være "mindre" hyggelig eller stenge noen ute pga. mistanker :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan kan dere forresten garantere at dette ikke er samme person??Til info: petraprøvedukke og ønskersåveldigen er ikke samme bruker.
Vil ikke at noen skal være "mindre" hyggelig eller stenge noen ute pga. mistanker :-(
Hvordan kan dere forresten garantere at dette ikke er samme person??
Hvordan kan dere forresten garantere at dette ikke er samme person??
redigert av moderator kristine
Jeg personlig liker å være her inne og ønsker at dere andre vil være her også. Har opplevd troll fra tid til annen her inne, og heftige diskusjoner, men det er det som skjer når vi kan gjemme oss bak skjermen.
Etterhvert kan vi lage et treff i Oslo f.eks for oss som bor omkring her og da får man bekreftet hvem som er hvem.![]()
Jeg og har tenkt hvor koselig det hadde vært å kunne treffe andre innpå her, men har bare ikke visst om det ble godt mottatt, el åssen vi skulle ha fått det tilredigert av moderator kristine
Jeg personlig liker å være her inne og ønsker at dere andre vil være her også. Har opplevd troll fra tid til annen her inne, og heftige diskusjoner, men det er det som skjer når vi kan gjemme oss bak skjermen.
Etterhvert kan vi lage et treff i Oslo f.eks for oss som bor omkring her og da får man bekreftet hvem som er hvem.![]()
Ikke fra oslo,men kun 1 1/2 times kjøring unna
Sent from my LT15i using BV Forum mobile app