Er det bare meg....

Til info: petraprøvedukke og ønskersåveldigen er ikke samme bruker.

Vil ikke at noen skal være "mindre" hyggelig eller stenge noen ute pga. mistanker :-(
Hvordan kan dere forresten garantere at dette ikke er samme person??

Hvordan kan dere forresten garantere at dette ikke er samme person??

Det er klart at det kan være en liten risiko for at en person kan være lur nok til å klare å lure oss med informasjonen vi har tilgang til. Men det ser ikke ut til det, og det ville vært fryktelig synd hvis noen brukere her skulle oppleve forskjellsbehandling pga. mistanker.

Synes vi bør legge dette bak oss og se positivt fremover.

Er ikke værre enn å lage seg masse forskjellige mailadresser, og dermed forskjellige brukere og bruker informasjon! Som sagt, man trenger ikke å være et geni! Man trenger bare å være utspekulert og ha baktanker!

Hvordan kan dere feks vite om jeg er den jeg gir meget forå være? Det kan dere faktisk ikke! Er bare jeg som vet hvem jeg virkelig er, og dere skal "tro" på den historien jeg serverer dere!

Jeg tar ALT her inne med en klype salt, og tror i grunnen ikke på noen før jeg personlig har truffet personen face to face! Profiler tror jeg lite på, er så enkelt å lure andre på nettet!

Enig med Alvetussa! Ikke forlat oss, Skravlebøtta! Det er jo ikke vår feil, dette! Vi har jo faktisk vært hyggelige mot jenta helt fram til nå, til tross for at hun var noe spesiell og noen hadde mistanker hele veien. Vi lot tvilen komme henne til gode, ingen skal få kjefte oss ut av bv!

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Hadde jeg visst det som har blitt sagt nå om henne, så hadde jeg ikke skrevet det jeg skrev. Så legger meg flat der. Jeg har henne på fb, men rakk heldigvis ikke å gi ut adressen. Godt jeg er treig.:P Enig med over her, ikke forlat oss. Jeg har iallfall ingen planer om å la en person få ødelegge min tid her, og syns ikke andre burde gjøre d el. La oss andre fortsette med å gjøre dette forumet hyggelig for hverandre:)

Klarer nok ikke forlate dere jenter. Er alt for hyggelig her. Bare alt dette roer seg snart.. :confused:

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Redigert av moderator kristine.

Jeg personlig liker å være her inne og ønsker at dere andre vil være her også. Har opplevd troll fra tid til annen her inne, og heftige diskusjoner, men det er det som skjer når vi kan gjemme oss bak skjermen.

Etterhvert kan vi lage et treff i Oslo f.eks for oss som bor omkring her og da får man bekreftet hvem som er hvem. :)

redigert av moderator kristine

Jeg personlig liker å være her inne og ønsker at dere andre vil være her også. Har opplevd troll fra tid til annen her inne, og heftige diskusjoner, men det er det som skjer når vi kan gjemme oss bak skjermen.

Etterhvert kan vi lage et treff i Oslo f.eks for oss som bor omkring her og da får man bekreftet hvem som er hvem. :)

Ja det er visst det. Jeg er ikke der. :p Liker godt og kunne være litt anonym.

Kan vell hende jeg kaster meg på et treff engang itiden, men med angsten min er det slett ikke sikkert.

redigert av moderator kristine

Jeg og har tenkt hvor koselig det hadde vært å kunne treffe andre innpå her, men har bare ikke visst om det ble godt mottatt, el åssen vi skulle ha fått det til :)

Sist jeg gikk gravid ordnet vi bare med et treff på en restaurant i Oslo (jeg arrangerte sammen med ei til) og alle som ville komme kom. Da var vi vel rundt ti-tolv stykker som dukket opp og flere av oss traff hverandre jevnlig i svsk og etterpå. Fantastiske jenter som flere av de er mine nærmeste venner i dag! :) Det var noen som fikk nr mitt, men tenkte at jeg evt fikk bytte nr dersom vedkommende ikke var den hun sa hun var.

Høres jo kjempe koselig ut da :)

Var skikkelig koselig! Men da gikk vi gravide om sommeren og satt på en nydelig ute restaurant.. Ikke like koselig med 15 minus liksom! :P Jeg har ikke overskudd til å arrangere noe denne gangen, men er gjerne med på et treff dersom det passer!

Blingbling er en jeg ble kjent med sist og har møtt noen ganger, og Snowy, som ikke har vært her på en liten stund, kjenner jeg ganske godt og vi møtes inni mellom med gutta våre. Så det er faktisk mulig å treffe kosleige mennesker som er den de sier de er her inne! :)

De fleste er heldigvis hvertfall NESTEN den dem sier dem er her inne :) Kanskje noen pynter litt på sannheten, men utenom det så trur jeg vi er en gjeng med rimelig ærlige jenter. :)

Jeg er så ærlig jeg "tør" å være uten at folk skal vite hvem jeg er. Men hvis noen går gjennom innlegga mine så er det vel ikke vanskelig for de som kjenner meg å finne ut hvem som skjuler seg bak Skravlebøtta. Men dritt heller,det får bare være ;)

Men ja,treff har jeg også tenkt på! Nærmere våren kanskje,når vi alle har blitt store og gode og temperaturen stiger litt :)

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Det skipet har nok seilt for meg for lenge siden. Ikke vanskelig og koble hvem jeg er om man vil. Men det driter jeg egentlig i. Om noen virkelig har interesse av og finne meg her inne så værsegod. DA har dem lite og finne på. :p

Er dere alle fra Oslo? Kanskje jeg må ta meg en dagstur til Oslo til sommern da.

Back
Topp