Er det bare meg....

Juni86

Glad i forumet
Etter hun som mistet her og det ble så mye på en tråd osv, Ehhh hun hadde med hemmelig venn å gjøre, akkurat nå føler jeg meg ukomfortabel med at hu sitter med adressen min... Er det noen som får slettet hu som bruker med tanke på at hu har mer enn en adresse???

Eller er det bare jeg som føler dette???

Har ikke tenkt så mye på.. Me hva skal hun bruke den til ?

Slo meg også at hun har adressen min... Kan jo bli paranoid og lure på hvorfor hun lagde hemmelig venn... Men tror ikke hun kan gjøre så mye med en adresse egentlig?

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Altså jeg håper da ikke hu kan det, isåfall så er det ingen nåde fra denne siden altså;)

Men hadde hun tenkt å gjennomføre opplegget, eller visste hun at hun kom til å slutte i gruppa før den tid? Føler uansett hemmelig venn har fått en bismak nå...

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Hu kunne vel ikke noe for at hun mistet, og jeg skjønner at hu ikke vil ha noe med det å gjøre nå. Hu har da vel fortsatt siden sin innpå her, så er da bare å sende en mld til henne å spørre. Er ikke værre enn som så.

Tenkte på det der hele tiden.. Jeg meldte meg aldri på.. Nå har hun fulle navnet deres og kan f.eks snoke på facebooken deres.. Er kanskje det som var mest interessant for henne? Til informasjon, hun har 5 forskjellig facebook profiler.. Rart syns jeg.. Gå inn og endre innstillingene deres, evt blokker henne på facebook/andre nettsamfunn. Skal ikke offentliggjøre navnet hennes her, helt unødvendig. Men pm meg dere som har gitt ut fulle navnene deres og vil blokkere henne på Facebook.. Hvis dere ikke da allerede har sett selv hvem hun er der.

Hun har visst 3 profiler her på BV, en av de er visst Petra prøvedukke:(

Jo dessverre:( utrolig trist, men tenkte dere heller ville vite det:avstå fra nå av bør vi være mer oppmerksom på hva v gir ut av info :-/ synd at enkelt mennesker skal ødelegge for så mange........!

Hu kunne vel ikke noe for at hun mistet, og jeg skjønner at hu ikke vil ha noe med det å gjøre nå. Hu har da vel fortsatt siden sin innpå her, så er da bare å sende en mld til henne å spørre. Er ikke værre enn som så.
Jeg har prøvd, men det ble dessverre like mye som skurret da:( ingenting sammenhengene og ingenting stemmer overens med det som kreves av norshelsevesen :(

Dette er noe jeg har fått info om fra andre, og jeg velger å tro det, da jeg oppdaget at hun faktisk har mange ulike Facebook kontoer også...så får det bli opp til hver enkelt om de ønsker å tro det eller ikke. :)

Hvordan vet du det?

Ja lurer også på det.. hvordan finner man ut sånt?

Det var petra prøvedukke som var troll da jeg var gravid med første.
Var ikke min mnd,men samme år.
Bare hørte av andre på mitt forum at hun hadde løyet. Men hun unnskyldte seg og sa hun hadde problemer da. Og beklaget om hun hadde såret noen,og hun skulle få hjelp osv..

Jeg vil så gjerne tro det beste om folk og i en sånn situasjon er det veldig lett å trå feil. Selv om det nå finnes fakta som peker mot at hun lyver kan vi faktisk ikke vite 100%.
Jeg er alltid den som lar meg lure,men mener også at man skal tvilen komme folk til gode.

Det er fryktelig synd at det er sånne folk som ødelegger på ellers hyggelige forum.
Men dersom dette ikke er løgn,er det vi som ødelegger for et menneske i dyp sorg som trodde hun hadde et trygt sted å gå her.

Jeg må si at Bella sine fakta er overbevisende,og jeg kan ikke se bort fra det.
Synes dette er en fryktelig vanskelig sak som det bare blir dårlig stemning av.
Ikke bare pga en mulig grusom løgn og dilemmaet om det virkelig er en løgn.
Men også pga at andre kommer hit og rakker ned på dere jenter som ellers er veldig ålreite å snakke med.

Jeg trivdes her,men nå har jeg ikke lyst til å være hverken her eller der på bv i det hele tatt.
Jeg syns jeg har prøvd å være diplomatisk gjennom det hele,men føler meg likevel truffet av kritikken fra bl.a 2012.
Guilty by assosiation osv. Fordi noen er krasse i sine innspill betyr ikke det at vi alle er fæle mennesker her inne. Og de som er mest påståelige har jo også grunnlag for det,selv om ingen kan si med 100% sikkerhet at de vet hva som har skjedd med et annet menneske,om de har aldri så mye fakta som peker i den retningen.

Jeg føler bare at hele denne greia har generelt dårlig stemning og jeg blir lei meg.
Jeg trivdes her,men nå føles det ikke godt lenger :(

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Ja lurer også på det.. hvordan finner man ut sånt?

Det var petra prøvedukke som var troll da jeg var gravid med første.
Var ikke min mnd,men samme år.
Bare hørte av andre på mitt forum at hun hadde løyet. Men hun unnskyldte seg og sa hun hadde problemer da. Og beklaget om hun hadde såret noen,og hun skulle få hjelp osv..

Jeg vil så gjerne tro det beste om folk og i en sånn situasjon er det veldig lett å trå feil. Selv om det nå finnes fakta som peker mot at hun lyver kan vi faktisk ikke vite 100%.
Jeg er alltid den som lar meg lure,men mener også at man skal tvilen komme folk til gode.

Det er fryktelig synd at det er sånne folk som ødelegger på ellers hyggelige forum.
Men dersom dette ikke er løgn,er det vi som ødelegger for et menneske i dyp sorg som trodde hun hadde et trygt sted å gå her.

Jeg må si at Bella sine fakta er overbevisende,og jeg kan ikke se bort fra det.
Synes dette er en fryktelig vanskelig sak som det bare blir dårlig stemning av.
Ikke bare pga en mulig grusom løgn og dilemmaet om det virkelig er en løgn.
Men også pga at andre kommer hit og rakker ned på dere jenter som ellers er veldig ålreite å snakke med.

Jeg trivdes her,men nå har jeg ikke lyst til å være hverken her eller der på bv i det hele tatt.
Jeg syns jeg har prøvd å være diplomatisk gjennom det hele,men føler meg likevel truffet av kritikken fra bl.a 2012.
Guilty by assosiation osv. Fordi noen er krasse i sine innspill betyr ikke det at vi alle er fæle mennesker her inne. Og de som er mest påståelige har jo også grunnlag for det,selv om ingen kan si med 100% sikkerhet at de vet hva som har skjedd med et annet menneske,om de har aldri så mye fakta som peker i den retningen.

Jeg føler bare at hele denne greia har generelt dårlig stemning og jeg blir lei meg.
Jeg trivdes her,men nå føles det ikke godt lenger :(

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Ikke bry deg med alle andre, vi er en hau av fine jenter! Jeg har ikke skrevet mye i den andre tråden, rett og slett fordi man kan aldri vite. Dette skurrer desverre veeeldig for meg, men har ikke villet blande meg så mye. Hadde det vært en måte og vite dette sikkert så vi bare kunne blitt ferdig med det!

Jeg aner dessverre ikke hvordan de finner det ut:( men vet det er blitt gjort ganske mye arbeid i å prøve å Finne det ut:-/ jeg forstår hva du skriver og deler ganske så mye av dine tanker. Men håper likevel vi kan klare og holde sammen og kose oss her inne på BV :) utrolig synd hvis noen enkelt mennesker skal få ødelegge for alle oss andre:)

Dette er noe jeg har fått info om fra andre, og jeg velger å tro det, da jeg oppdaget at hun faktisk har mange ulike Facebook kontoer også...så får det bli opp til hver enkelt om de ønsker å tro det eller ikke. :)

Til info: petraprøvedukke og ønskersåveldigen er ikke samme bruker.

Vil ikke at noen skal være "mindre" hyggelig eller stenge noen ute pga. mistanker :-(

Da beklager jeg, men de har desverre samme motiv ved å være medlem her:-/

Back
Topp