Ja lurer også på det.. hvordan finner man ut sånt?
Det var petra prøvedukke som var troll da jeg var gravid med første.
Var ikke min mnd,men samme år.
Bare hørte av andre på mitt forum at hun hadde løyet. Men hun unnskyldte seg og sa hun hadde problemer da. Og beklaget om hun hadde såret noen,og hun skulle få hjelp osv..
Jeg vil så gjerne tro det beste om folk og i en sånn situasjon er det veldig lett å trå feil. Selv om det nå finnes fakta som peker mot at hun lyver kan vi faktisk ikke vite 100%.
Jeg er alltid den som lar meg lure,men mener også at man skal tvilen komme folk til gode.
Det er fryktelig synd at det er sånne folk som ødelegger på ellers hyggelige forum.
Men dersom dette ikke er løgn,er det vi som ødelegger for et menneske i dyp sorg som trodde hun hadde et trygt sted å gå her.
Jeg må si at Bella sine fakta er overbevisende,og jeg kan ikke se bort fra det.
Synes dette er en fryktelig vanskelig sak som det bare blir dårlig stemning av.
Ikke bare pga en mulig grusom løgn og dilemmaet om det virkelig er en løgn.
Men også pga at andre kommer hit og rakker ned på dere jenter som ellers er veldig ålreite å snakke med.
Jeg trivdes her,men nå har jeg ikke lyst til å være hverken her eller der på bv i det hele tatt.
Jeg syns jeg har prøvd å være diplomatisk gjennom det hele,men føler meg likevel truffet av kritikken fra bl.a 2012.
Guilty by assosiation osv. Fordi noen er krasse i sine innspill betyr ikke det at vi alle er fæle mennesker her inne. Og de som er mest påståelige har jo også grunnlag for det,selv om ingen kan si med 100% sikkerhet at de vet hva som har skjedd med et annet menneske,om de har aldri så mye fakta som peker i den retningen.
Jeg føler bare at hele denne greia har generelt dårlig stemning og jeg blir lei meg.
Jeg trivdes her,men nå føles det ikke godt lenger
Sent from my LT15i using BV Forum mobile app