Er det bare meg??

emoticonnei huff, det skal ikke være enket altså! Jeg har vurdert silicon, men tror ikke jeg orker det heller.

Jeg tror faktisk jeg "driter" litt i HVA typen egentlig mener om puppene mine, men det er JEG som IKKE liker de!! og som blir kvalm bare jeg ser meg i speilet

Sonja Borge skrev:
Jeg svinser stadig rundt naken, selv om det henger litt her og disser litt der. Det er jo slik man blir seende ut etter noen år på baken og en barnefødsel. Ikke noe å skamme seg over eller å skjule.

Synes det er viktig at vesla får se naturlige kropper hjemme også, slik at hun forstår at det finnes realistiske alternativer til plastikkkroppene på tv og i blader.

fullstendig enig :D

Næh, jeg veit han digger de uansett

svinser til stadighet rundt naken (til og fra dusjen osv) til tross for 30 kg for mye. Kanskje litt for mye, han blir så bekymra for om noen av naboene ser meg

Han får ikke se leggene, lårene, magen og armene. Bare puppene!

han er rompegutt ;P og egentlig ikke så ille galt misfornøyd m puppa - men ville gjerne hatt litt større ;P

er værre m låra og magen ;P

Frk.VilliTrusa skrev:
........ skrev:
Jeg har virkelig mine TVIL om at mannfolk liker to stk slappe lefser som bare henger der!emoticon

Det jeg har lært av kjæresten min,er at de ser ofte det vi ikke ser...

Og de elsker oss akkurat som vi er,tilogmed puppene som henger litt og magen som disser litt og cellulittene på rumpa...fordi de elsker OSS!

De ekte mannfolkene er ikke så "grunne",og du merker godt på fyren om han er sånn eller ikke..

om han ikke liker deg som du er,så får du be han skjerpe seg eller finne seg en 19åring...ekte damer ser ikke ut som barbie...

U said it sista!!

Jeg har endelig begynt å tro litt på mannen når han sier sånt, og jøssenavn så godt det er!!

Jeg hater puppene mine. De to første årene sammen med typen så han de ALDRI! Han blle gal, og smugkikket en gang. Etter det prøvde vi å dusje sammen. Jeg holde føre, men var så galt at jeg besvimte. Fikk helt panikk. TRAGISK!! Etter jeg fikk barn og amme pupper bestemte jeg meg for å operere. Når jeg var ferdig med ammingen gjorde jeg det. Ingenting endret seg.han får forsatt ikke se dem, men føler meg litt bedre selv. Tørr gå i bikini osv nå hvertfall. Tror det sitter mer i hodet nå, så håper det en dag løsner. 

Er skikkelig vondt å føle seg stygg. Og enda verre å måtte sjule seg for den man elsker :(((

Vel...har alltid hatt små og stusselige pupper, men har valgt å fokusere på andre ting som jeg har vært fornøyd med. 
Etter amming forandret de seg ikke noe særlig, så kan ikke skylde på det heller. 
Mannen min synes de er fine, sier han, og jeg bryr meg ikke noe særlig.

Er MYE mer fokusert på de 5kg ekstra jeg har fått og som jeg HATER INTENST. 

Frk.VilliTrusa skrev:
........ skrev:
Jeg har virkelig mine TVIL om at mannfolk liker to stk slappe lefser som bare henger der!emoticon

Det jeg har lært av kjæresten min,er at de ser ofte det vi ikke ser...
Og de elsker oss akkurat som vi er,tilogmed puppene som henger litt og magen som disser litt og cellulittene på rumpa...fordi de elsker OSS!
De ekte mannfolkene er ikke så "grunne",og du merker godt på fyren om han er sånn eller ikke..

om han ikke liker deg som du er,så får du be han skjerpe seg eller finne seg en 19åring...ekte damer ser ikke ut som barbie...

HVOR ER LIKER KNAPPEN! :D

Er ikke bare deg nei.. Har bare to smuler jeg også.. Klarer absolutt IKKE å vise de til kjæresten. Skal ta silikon om 2-3 uker, noe jeg måte grine meg til siden kjæresten er helt imot det..

Er ikke akkurat fornøyd med mine, men bryr meg ikke om å gå rundt naken, fordi: mannen vil bare se en naken dame. Mannen er såre fornøyd hvis han får lov til å SE en naken kvinnekropp live, herregud, ikke bry dere om de henger litt.

Dere synes sannsynligvis det er litt digg å se en veltrent mannekropp, men det betyr vel ikke at dere gremmes over at mannen ikke har sixpack, at han begynner å få mindre hår/grå hår, rynker, ølmage? Hvorfor skulle mannen deres bry seg om fasongen på puppene, han gjør det garantert ikke.
Han elsker sannsynligvis hengepuppene dine langt mer enn du elsker ølmagen hans.
(nå kan det være at han er verdens mest veltrente mann, men rent hypotetisk, hehe)

Sonja Borge skrev:
Jeg svinser stadig rundt naken, selv om det henger litt her og disser litt der. Det er jo slik man blir seende ut etter noen år på baken og en barnefødsel. Ikke noe å skamme seg over eller å skjule.

Samme her, hater å gå med klær hjemme, så er ofte uten noen ting! Tenker det blir litt verre når vi flytter til huset vi har kjøpt, ligger rett ved siden av svigers

Back
Topp