Er det bare meg??

Sinderella

Glad i forumet

som IKKE liker å vise meg toppløs foran kjæresten/mannen???

Eller jeg gjør det IKKE jeg, så enkelt og greit er det. Jeg har kun to "rosiner" som henger. eller ikke rosiner en gang, kan heller si "smuler". Er jo så og si ingenting deremoticon

Liker det ikke jeg heller, men gidder ikke skjule meg i mitt hus.. Om han ikke liker det han ser, så får han lukke øya. Og det gjør han aldri :p

Liker det ikke,siden jeg ikke er fornøyd med dem selv..
Men han sier jeg absolutt ikke bør skjule dem og syns jeg er fin som jeg er og blir heller småirritert for jeg skjuler meg "uten grunn" som han ser det..
Så jeg begynner å myke opp,og det er deilig....=)
Mannen din liker deg nok som du er også..=)

liker det heller ikke.men det er fordi mine henger rundt navlen føler jegemoticon

Liker det absolutt ikke,men jeg har ikke rukket å velge før flammen min fletter bh-en av,og da tenker jeg at han får tåle å se det også,men jeg er ikke komfortabel!!emoticon

Frk.VilliTrusa skrev:
Liker det ikke,siden jeg ikke er fornøyd med dem selv..

Men han sier jeg absolutt ikke bør skjule dem og syns jeg er fin som jeg er og blir heller småirritert for jeg skjuler meg "uten grunn" som han ser det..

Så jeg begynner å myke opp,og det er deilig....=)

Mannen din liker deg nok som du er også..=)

høres ut som hos oss :-)

Nei, bryr meg ikke. Kroppssynet mitt endret seg veldig etter jeg fikk barn. Jeg tar kropp veldig lite høytidelig og veit gubben liker meg som jeg er uansett :))

Nei jeg liker det ikke, for jeg liker ikke puppene mine i det hele tatt..
Og det har jeg sagt til han, men han sier han liker de og ber meg alltid ta av meg t skjorta hvis jeg legger meg med den på..

Må vel snart skjønne at han liker meg som jeg er.. emoticon

liker det ikke nei..

*NinaOgVesla skrev:
Liker det ikke jeg heller, men gidder ikke skjule meg i mitt hus.. Om han ikke liker det han ser, så får han lukke øya. Og det gjør han aldri :p

sign denna!!

........ skrev:
Jeg har virkelig mine TVIL om at mannfolk liker to stk slappe lefser som bare henger der!emoticon

Det jeg har lært av kjæresten min,er at de ser ofte det vi ikke ser...
Og de elsker oss akkurat som vi er,tilogmed puppene som henger litt og magen som disser litt og cellulittene på rumpa...fordi de elsker OSS!
De ekte mannfolkene er ikke så "grunne",og du merker godt på fyren om han er sånn eller ikke..

om han ikke liker deg som du er,så får du be han skjerpe seg eller finne seg en 19åring...ekte damer ser ikke ut som barbie...

Når jeg skal legge meg så henger jeg fra meg morgenkåpa mi og rygger (!) bakover til senga! I mørket!! Hahaha. Noe så tragisk :P

Dramadama skrev:
Når jeg skal legge meg så henger jeg fra meg morgenkåpa mi og rygger (!) bakover til senga! I mørket!! Hahaha. Noe så tragisk :P

emoticon
Haha!!

Tar ALDRIG av meg på overkroppen - og det er visst helt ok for typen....

Jeg svinser stadig rundt naken, selv om det henger litt her og disser litt der. Det er jo slik man blir seende ut etter noen år på baken og en barnefødsel. Ikke noe å skamme seg over eller å skjule.

Synes det er viktig at vesla får se naturlige kropper hjemme også, slik at hun forstår at det finnes realistiske alternativer til plastikkkroppene på tv og i blader.

Nei puppa går greit, verre med mage, rompe og lår :S

MetteJ skrev:
Nei puppa går greit, verre med mage, rompe og lår :S

Signerer denne

Sonja Borge skrev:
Jeg svinser stadig rundt naken, selv om det henger litt her og disser litt der. Det er jo slik man blir seende ut etter noen år på baken og en barnefødsel. Ikke noe å skamme seg over eller å skjule.

Synes det er viktig at vesla får se naturlige kropper hjemme også, slik at hun forstår at det finnes realistiske alternativer til plastikkkroppene på tv og i blader.

sign

Back
Topp