Er dere trøtte??

Trøtt hele dagen.. Har lyst til mye, men ikke noe energi.. Hadde det ikke vært for at vi har en fra før hadde jeg lagt meg godt under dyna og blitt der nå i helga..

Trøtt hele dagen.. Har lyst til mye, men ikke noe energi.. Hadde det ikke vært for at vi har en fra før hadde jeg lagt meg godt under dyna og blitt der nå i helga..
Samme her! Akkurat nå sitter jeg her og drømmer om den store, myke, gode, varme dyna mi.... åååhhh..

Sent from my HUAWEI Y300-0100 using BV Forum mobile app

Trøtt og føler meg utslitt hele tiden...første jeg tenker på når jeg våknerom morgenen er,jeg vil sove...

Sent from my iPhone using BV Forum

Føler meg ganske sliten, men samtidig så klarer jeg ikke å sove tungt for tiden. Våkner veldig lett og faller liksom ikke i den dype søvnen. Andre som har det sånn? :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Blir bare mer og mer trøtt jeg:( Ikke mange timene jeg har vært våken i helgen og på jobb gjesper jeg hele dagen..

Føler meg ganske sliten, men samtidig så klarer jeg ikke å sove tungt for tiden. Våkner veldig lett og faller liksom ikke i den dype søvnen. Andre som har det sånn? :)

Kjenner meg igjenn der :-( Der et så slitsomt :-/

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Slækk hele tiden :-/ vært det siste uka å trudde jeg var blitt syk. Inntil testen lyste posetivt på fredag

Jeg kjenner meg igjen! :) Er super trøtt hele dagen og null energi! Blitt den slappfisken! Off. Håper å få litt energi tilbake!

Kjenner meg igjenn der :-( Der et så slitsomt :-/

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Det er skikkelig slitsomt:/ godt det ikke bare er meg:)

Vanvittig slitsomt å være sliten og trøtt hele tiden :( Null energi og kvalm hele dagen! Lurer på hva jeg skal gjøre med jobb i morgen...

❤ alle gode ting er tre ❤

Ikke merket så mye til trøtthet ennå:) men jeg sover litt dårligere enn jeg pleier.. vanligvis sovner jeg med en gang hodet er på puta. Mye å tenke på kanskje? :)

Haha, står opp like trett som jeg legger meg

Signerer denne! GJESP! Blir vekket av minsten minst en gang hver natt + at jeg må på do og blir kvalm og må derfor spise om natta.....huff håper jeg klarer å trene någenlunde gjennom svangerskapet, ellers blir jeg skikkelig diiiger, hjelp!:eek:

Kjenner meg igjen... Ikke rart en er sliten etter dårlig natts søvn!

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Fra dagen jeg blir gravid så våkner jeg på natta og sovner ikke med en gang. Legger meg kjempetidlig for å få nok timer totalt. Føler meg kjempetrøtt innimellom men egentlig helt ok.

Back
Topp