Er dere trøtte??

Tyggis

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Jeg våkner så frisk og uthvilt i 7 tiden hver morgen, for så å gå rundt som en zombie fra 11-12 og utover. Bare meg?

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Jeg våkner så frisk og uthvilt i 7 tiden hver morgen, for så å gå rundt som en zombie fra 11-12 og utover. Bare meg?

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app
Kunne skrevet dette selv :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Godt det ikke er bare jeg iallefall :) kan ikke huske at det var så ille sist. Men så hadde jeg ikke en hyper 4 åring å aktivisere heller ;)

Sent from my HUAWEI Y300-0100 using BV Forum mobile app

Ikke mer en vanlig. Står opp 0530 hver dag. Men er ikke så langt på vei, så blir vel trøttere etterhvert :)

Samme for meg her. Leste på babycenter at i første trimester trenger man gjerne 2-3 timer mer søvn per døgn.

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg er kjempe trøtt hele tiden! Og null energi :eek: Går bra når jeg er på jobb (bortsett fra i pausen - sovner nesten da;)) og så sovner jeg på sofaen når jeg kommer hjem. Legger meg tidlig å! :p I helgene sover jeg ca 12 timer og da føler jeg meg nesten uthvilt ;)

❤ alle gode ting er tre ❤

Kjempe trøtt. Legger meg tidelig hver kveld og gjesper meg gjennom dagen

Jeg er ikke i sånn koma tilstand som jeg har vært de andre gangene. Men jeg er nok det innen uke 6. Er da det har kikket inn :P men jeg er nok mer trøtt nå enn til vanlig, legger meg tidlig og merker at jeg er mer sliten enn tidligere når klokken bikker 16... det går heldigvis over etter uke 14/16!

♡august 2010♡
♡juli 2013♡
♡april/mai 2015♡

Jeg tvinges våken av vekkerklokka 06.00 og går i svime til jeg kan legge meg.. Trøtt hele tiden!

Det er helt forferdelig hvor sliten man skal være.. Like sliten om jeg er på jobb eller hjemme!! :P Er heldigvis bare for en periode ( ihvertfall var d d med de 2 andre)...

Føler meg som regel ganske ok når jeg blir vekket av sønnen. Litt treg å stå opp men kommer meg og og da er jeg bra våken :-) men i 11 tiden er jeg trøtt igjen og i 14 tiden stup trøtt. Men håper det ikke blir så gale som forigje gang da forsvant ikke trøttheten og jeg ble vel sykemeldt ut svangerskapet ca i uke 20.

Kjenner meg veldig igjen! Sovner på sofaen etter jobb kvar einaste dag. Første eg tenker på når eg står opp er.... "idag skal eg sove middag. . " xsmile8

Trøtt hele veien jeg :-P Var slik sist gang også :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kunne sovet hele dagen..;)

Er friskt oppe kvart over fem-halv seks på hverdagene og går tur med hundene før jeg stiller på jobb klokka sju. Men etter lunsj og utover ettermiddagen...... Gjeeeeeeeeesp! Helt ubrukelig ;)

Back
Topp