Er dere prisbeviste?

Agnete

Forumet er livet
Jeg er elendig på å se på priser, har jeg lyst på en ting så kjøper jeg den..
Min kjære tar seg av mathandling, nettopp fordi jeg kjøper det som frister. Ser ikke på priser og handler ikke den billigste varianten ;)
Ett eksempel er at nå har det kommet 1,5 liters kartong h-melk på butikken, så fantastisk tenkte jeg å dro med 3 stykk hjem :D
Kommer hjem å forteller min kjære så fantastisk at det har kommet i h-melk variant også.
Han lurte da på om jeg hadde sett på prisen, det kunne jeg si nei til.
Og han svarer at jeg kjøper ikke den fordi den er dyrere enn å kjøpe 1 liters
Tror jeg må lære å se på prisen på varer jeg kjøper :p
Er du flink?

Nei er som deg :-P koster ca 500kr ekstra når jeg reiser på butikken enn sambo :-P

Ja er faktisk ganske flink til å se på priser:p kommer an på hva det er selvsagt. Feks pålegg velger jeg det jeg synes frister. Men feks rømme, melk, karbonadedeig osv tar jeg billigste variant.
Sjekket alltid kilo/liter priser:)

Jeg ser alltid på literpriser og kilopriser når jeg kjøper ting :)
Men jeg er flink til å kjøpe "litt utenom" også. Som feks en sjokolade og sjokolademelk osv :)

Jeg er ganske flink! Viktig å se på pris per kg og liter. Fort gjort å bli blendet til å tro at noe er billig ;)

Godt jeg ikke er alene :p
Her kommer ukeshandling på over 2000 når jeg er med, mens min kjære klarer å holde seg til 1300-1500 kroner :D Hihi
Haha akkurat det samme her :-P plukker litt ekstra og litt dyrt :-P

Jeg ser alltid på literpriser og kilopriser når jeg kjøper ting :)
Men jeg er flink til å kjøpe "litt utenom" også. Som feks en sjokolade og sjokolademelk osv :)
Samme her. Men jeg ser ofte på kilospris på sjokolade også. Får meg liksom ikke til å kjøpe en liten melkesjokolade når den store bare koster litt mer og har lavere kilospris :-P

Elendig rett etter lønn, men delvis prisbevisst resten av måneden. Er vel det som kalles å være student?

Blitt flinkere da - bruker vel like mye på mat nå med ekstrem sulten samboer som jeg gjorde alene i begynnelsen når jeg flyttet ut :P

Flink til å kjøpe kylling, kjøttdeig og sånt i Sverige på vei hjem fra hytta da :)

Sjekker kilo og liters pris, og liker å gå for billigere varianter. Men kan godt finne på å ta med meg noe ekstra hjem slik som i dag hvor ukeshandelen min kom på 800 :O jeg pleier å ligge på 400-600 alt ettersom, men jeg er gravid og veldig glad i jordbær nå :P

Jeg ser alltid på priser :P

Jeg er flink, mannne derimot! Han handler sjeldent, og kun etter ordre fra meg :)

Ja, er blitt vesentlig bedre til d etter at jeg flytta sammen med mannen :)

Veldig prisbevisst ja ;-)
Men bor i Sverige og kjøper ikke mat med dårlig kvalitet men heller man som er billigere enn det dyreste ;-) et godt eksempel er fryst kyllingfilet! Kjøper det aldri av god grunn! Men reiser på Lidl for å kjøpe den rimeligste ferske kyllingfileter ;-)

Ja jeg er gjerrig :-P Mannen derimot er dyr å ha med på ukeshandling

Back
Topp