Er dere prisbeviste?

Ja, jeg er prisbevisst og det tvinger seg i grunnen frem av seg selv ettersom jeg er ufør alenemor ;). Flink til å planlegge innkjøp og handle på tilbud når det er ting vi bruker mye av. Det sparer vi mye på! :)

Flink på alt annet enn mat. Der kjøper jeg det som er godt, praktisk, rett størrelse og økologisk ❤️
Sikkert mye å hente i Kr og øre hvis man tar seg bryet.

Ja, jeg er hvertfall mer prisbevisst enn mannen :p

Følger med ja :-) her er det litt motsatt, samboer tror noe er billig men glemmer å sammenligne kgpris feks :P

Begynner å bli litt mer prisbevisst.
Ikke alt som kan erstattes med billigvarer men noe :-)
Men så er jeg veldig på datovarer!
Her priser de ned varene et par dager i forveien og det liker jeg :D
Masse karbonadedeig, indrefilet, ytrefilet, mørbrad biff, kyllingfilet osv på halv pris :P

Ikke så veldig opptatt av pris. Når jeg handler mat, går jeg helst mot økologisk, dyrevelferd og norske produkter

Her priser de ned varene et par dager i forveien og det liker jeg :D
Masse karbonadedeig, indrefilet, ytrefilet, mørbrad biff, kyllingfilet osv på halv pris :p
Det er Rimi her også flinke til.

Ikke i det hele tatt, men er veldig opptatt av å kjøpe miljøvennlige og økologiske varer så da blir det gjerne dyrt :rolleyes:

Ja, er veldig prisbevist. Ser alltid på kiloprisen. Idag skulle kjøpe smør, kiloprisen på 400g soft flora er ca. 51 kr kiloprisen på 600g soft flora er ca 35 kr. Ganske enkelt regnestykke:)

Ja, det er vi.
Følger med på tilbudsaviser og salg generelt.
Kan spare mye.
Denne uken har det blitt maling og mat på tilbud.

Back
Topp