er dere plaget av sammentrekninger?

UngeSpire

gravid, septemberspire <3
Er noen av dere plaget av sammentrekninger ?:) her er jeg plaget ofte på kvelden og hvis jg sitter mye rolig. Hva med deg?:) tenker altså pp strekninger i livmoren. Er 15+4 idag :)

En del, men jeg synes faktisk det har blitt mindre de siste ukene. Sist svangerskap hadde jeg masse vonde kynnere i mange måneder, men denne gangen er det faktisk både mildere og ikke fullt så hyppig. Men det blir en del likevel, kanskje spesielt på kveldstid.

Jeg lurer på om jeg jeg har kjent kynnere i kveld(?) Noen få svake. Litt som noe inne magen knøt seg litt. Så ikke direkte plaga nei:)

Har noen kynnere til dagen, men ikke sånn at det er plagsomt eller vondt

Har kynnere, spesielt på morgenen, men det har blitt betrektelig mindre de siste par ukene.

Har kynnere uten unntak hver morgen, og ofte også på kvelden når jeg slapper av på sofaen

Har litt ligamentsmerter. Spesielt ved brå bevegelser etter å ha vært i ro...

Sånn ca hele tiden -.-

har en del sammentrekkninger, men ingen fasit på når, kan komme når som helt. spesielt i forrige uke var det ofte, denne uken ikke så ofte.

Mye ubehagelige kynnere på meg. Har også vært så uheldig og bli plaget med nedpress om jeg gjør for mye. 100% sykemeldt og krysser alt som er for at lillemor skal holde seg i magen leeeeenge ☺️

Mye ubehagelige kynnere på meg. Har også vært så uheldig og bli plaget med nedpress om jeg gjør for mye. 100% sykemeldt og krysser alt som er for at lillemor skal holde seg i magen leeeeenge ☺️

Er førstegangsgravid 15+3 og lurer litt på hvordan nedpress kan beskrives?

Vell, hvis du har nedpress så vet du hva det er :p kjennes ut som at kroppen/livmoren skal presse barnet ned og ut. Vondt og svært ubehagelig da du vet at barnet ikke skal ut så tidlig.

Har ikke hatt sammentrekkninger eller noe slikt. er 18+5.

forrige svangerskap hadde jeg kun litt kynnere i uke 35, ellers ingenting før riene startet ved fødsel:)

Vell, hvis du har nedpress så vet du hva det er :p kjennes ut som at kroppen/livmoren skal presse barnet ned og ut. Vondt og svært ubehagelig da du vet at barnet ikke skal ut så tidlig.
Er det farlig? Kan ungen komme for tidlig? Jeg har mye vondt i magen, smerter faktisk.., og noen ganger kjennes det som om ungen skal komme ut oppi der...

Back
Topp