Er dere på jobb?

Jeg jobber som før. Er heldig å ha et yrke hvor jeg for det meste sitter foran pc og kan høre på musikk mens jeg jobber. Passer bra med kvalmen og formen generelt akkurat nå :)

Må legge meg veldig tidlig da, trøttheten er ekstrem på kveldene. I går holdt jeg ut til 21 pga besøk og da var jeg helt ødelagt :p
 
Jeg jobber som før. Er heldig og har et yrke hvor jeg for det meste sitter foran pc og kan høre på musikk mens jeg jobber. Passer bra med kvalmen og formen generelt akkurat nå :)

Må legge meg veldig tidlig da, trøttheten er ekstrem på kveldene. I går holdt jeg ut til 21 pga besøk og da var jeg helt ødelagt :p
 
Nettopp fått ny jobb så har hatt litt opplæring der siste ukene å nå er det denne uken fri før jeg begynner fast neste uke :)
 
Jeg har ferie nå men begynner for fullt i 100% på småbarnsavdeling på mandag :) den verste kvalmen har gitt seg så skal gå fint å jobbe:) er veldig trøtt for tiden men får hente meg inn i helgene håper jeg :)
 
Trøtt og kvalm heile dagen, men jobbar fulltid i bhg. Har òg ein 1-åring som ventar heime.
 
Har vært i relativt god form, en fleksibel jobb på kontor gjør det også mulig å stå på 110%. Jeg må bare passe meg for å ikke stresse for mye, legge meg i rett tid om kvelden og å tenke gode tanker
 
Har vært sykemeldt 20% siden nyttår, men hadde tenkt å skulle begynne på i 100% nå etter ferien. Nå har jeg jobba ei uke, og det går relativt greit. Jobber med de største i bhg, og har et håp om å kunne holde ut lengst mulig. Men helse og kropp først :)
 
Er for tiden 50 % sykemeldt. Har ikke energi til mer. Og er fryktelig kvalm. Må i tillegg ha litt overskudd til 3 åringen min når jeg kommer hjem :)
 
Jeg jobber fullt. Startet opp denne uken, og jeg kjenner at det er ekstra slitsomt, men det går foreløpig veldig bra. Hadde heldigvis ferie da jeg var på det verste. Fortalte sjefen at jeg er gravid i dag, og ble møtt med jubel og genuin glede, det var gøy! Nå skal det sies at jeg er den fjerde på samme kontor som er gravid på under ett år, hehe! Vi er totalt åtte personer på samme kontor, så vi tøyset med at det var noe som gikk :)
 
Neei, desverre :( jeg er ikke ute av senga engang jeg! Jeg jobber i tilleg skift i servicebransjen - ingen steder å sette seg ned eller gjemme seg unna der :dead: jeg kaster opp om jeg er lenger oppe enn 5 minutter, så jeg er faktisk helt ubrukelig om dagen... Premien er fin da ❤️

Håper å slippe hyperemisis hele dette svangerskapet. Jeg har to risikosvangerakap bak meg, og har desverre vært sykmeldt gjennom dem begge. Blir derfor veldig spennende å se hva dette bringer ❤️ Jeg skulle dog virkelig ønske jeg kunne jobbe - jeg elsker jobben min, og har kanskje 10 sykedager på like mange år hvis man ser bort fra svangerskap o_O
Huff, så kjedelig!! Håper virkelig formen bedrer seg raskt!!
 
Begynte på jobb etter ferie på mandag. Etter to dager måtte jeg ta ut egenmelding da formen var meget redusert. Prøver igjen på mandag, og håper det går bedre da :)
 
Begynner for fullt i morgen etter ferie... Men vil tro jeg kommer til å jobbe Max 1 mnd til pga type jobb jeg har med utagerende atferd... Så de tar gravide ut og jeg får svangerskapspenger
 
Jeg er i permisjon, men når jeg begynner å jobbe begynner jeg som 40% sykemeldt pga bekkenet.
 
Har ulønnet permisjon med nummer en. Og spyr, gulper, brekker meg, sure oppstøt og er sinnsykt kvalm hele tiden.

Samme som første graviditet. Det gav seg når ungen var ute!
Håper det gir seg tidligere denne gangen.
 
Har 80 % stilling som Barnehagelærer og er pr i dag 25% sykmeldt. Så har fri tirsdag og torsdager. Trodde det skulle gå bra å jobbe igjen etter ferien, men med nye barn på avdelingen, ta i mot nye foreldre, og hektisk hverdag så har jeg ikke hatt energi til å jobbe fullt. Har også en toåring hjemme som står opp tidlig
 
Back
Topp