Er dere på jobb?

Tussa

Forelsket i forumet
Marslykke 2016
Eller er mange sykemeldte nå? Jeg er fryktelig kvalm, men vil prøve å holde meg på jobb.. Er ikke særlig effektiv men, og blir endel kortere dager.
 
Prøvde meg på jobb etter ferien.. Etter to dager ble jeg sykmeldt.. Fungerer ikke å skulle ta vare på pasienter når jeg omtrent er dårligere selv :dead:
Jeg skal starte på jobb igjen på tirsdag.. Jeg gleder meg til å prøve å komme igang igjen, da jeg hater å vær stille å hjemme.. :) jeg bare håper det går! :)
 
Jobber 100%, og det blir jeg nok å fortsette med til jeg evnt. får bekkenløsning igjen. Sist gang presset jeg meg på jobb til permisjonen startet, og var helt ødelagt etterpå. Det skjer ikke denne gangen.
 
Blir nok svangerskapspenger om en uke fra den ene jobben! Den andre jobben min skal jeg jobbe i fram til januar :)
 
Skjønner ekstremt godt dere som jobber med helse, barn etc! Må være nesten umulig å jobbe når man brekker seg og kaster opp hele dagen. Jeg jobber på kontor, og det er noe helt annet. Likevel sliter jeg med å komme gjennom dagen! Huff, håper det snart blir bedre for oss :) Og bekkenløsning.. Lurt å ikke presse seg. I tillegg: har du prøvd kiropraktor? Jeg syntes det hjalp forrige gang.
 
Jobber fullt, men fy så slitsomt!! Torsdager og fredager er bare så vidt eg kjem meg opp av senga og gleder meg SINNSJUKT til helgene!!!
 
Neei, desverre :( jeg er ikke ute av senga engang jeg! Jeg jobber i tilleg skift i servicebransjen - ingen steder å sette seg ned eller gjemme seg unna der :dead: jeg kaster opp om jeg er lenger oppe enn 5 minutter, så jeg er faktisk helt ubrukelig om dagen... Premien er fin da ❤️

Håper å slippe hyperemisis hele dette svangerskapet. Jeg har to risikosvangerakap bak meg, og har desverre vært sykmeldt gjennom dem begge. Blir derfor veldig spennende å se hva dette bringer ❤️ Jeg skulle dog virkelig ønske jeg kunne jobbe - jeg elsker jobben min, og har kanskje 10 sykedager på like mange år hvis man ser bort fra svangerskap o_O
 
Jeg er heldig som jobber kontor og styrer dagen min litt selv. Enda heldigere er jeg som ikke er dårlig morgen eller dag, bare helt utrolig sliten og slapp på ettermiddag/kveld. Så jeg jobber 100 % og har ingen problemer med det. Jeg har bare 2 uker igjen på denne jobben før jeg begynner i ny jobb. Trives veldig godt og har ikke lyst til å gå glipp av en eneste arbeidsdag før jeg slutter. Og når jeg begynner i ny jobb vil jeg hvertfall ikke være borte. Så håper helsa holder hele veien, og at jeg klarer å jobbe selv om jeg muligens får bekkenløsning etterhvert :)
 
Jeg er på jobb, og skulle ønske jeg hadde kontorjobb der jeg kunne styre dagene selv :p
Jobber turnus på en psykisk helse bolig. Noe som er i utgangspunktet tungt og enda tyngre når man er gravid.. Men jeg er nettopp ferdigutdannet og må bare tjen opp rettigheter slik at jeg klarer å leve etter fødselen. Er jo flott at jeg fikk meg jobb rett etter endt utdanning da (prøver mitt beste å være positiv, men helt ærlig trives jeg ikke i tillegg til å være dårlig!).
Jobber 14:30 -22:00 ikveld og 09-22 lørdag og søndag.. Som jeg gruer meg til å slite meg gjennom helga :-X
 
Jeg bar sykemeldt i uke 8, uken før jeg gikk ut i ferie. Har vært en uke på jobb nå, men sliter en del! Blir nok svangerskapspenger på meg om 1 ukes tid pga arbeidet jeg holder på med!
 
Neei, desverre :( jeg er ikke ute av senga engang jeg! Jeg jobber i tilleg skift i servicebransjen - ingen steder å sette seg ned eller gjemme seg unna der :dead: jeg kaster opp om jeg er lenger oppe enn 5 minutter, så jeg er faktisk helt ubrukelig om dagen... Premien er fin da ❤️

Håper å slippe hyperemisis hele dette svangerskapet. Jeg har to risikosvangerakap bak meg, og har desverre vært sykmeldt gjennom dem begge. Blir derfor veldig spennende å se hva dette bringer ❤️ Jeg skulle dog virkelig ønske jeg kunne jobbe - jeg elsker jobben min, og har kanskje 10 sykedager på like mange år hvis man ser bort fra svangerskap o_O
Åhhhh STAKKARS deg!! :( Høres helt forferdelig ut. Skjønner godt at du har lyst å på jobb, er jo ikke noe stas å ligge stille i sengen dag etter dag heller, men for deg høres det absolutt ut som eneste mulighet. Håper det slipper taket snart!
 
Jeg hater virkelig å kaste opp! Og minst like ille er å gå rundt å være kvalm hele tiden. Også denne trøttheten da. Jeg sover minst 12 timer om dagen, tar en lur på kontoret, og slapper av på sofaen om ettermiddagen ;) Er virkelig helt ubrukelig, og mannen må ta det meste hjemme med 2 åringen. Han klarer jo det mest basic, men han har jo jobb også stakkars, så huset vårt ser ut som et katastrofeområde. Må innrømme jeg ikke synes helgene er noe lettere enn ukedagene, med en ekstremt aktiv liten jente som har krav på oppmerksomhet fra mamma!
 
Jeg er på jobb, jeg begynte å jobbe 80 fra august av (fri vilje) da jeg vil ha mer tid med sønnen min. Men syns det er litt lite motiverende å gå på jobb om dagene, er så lite som skjer for tiden (oljekrisa) så virker litt meningsløst å sitte her.....
 
Ble sykt kvalm i dag og endelig er det fint vær, så ikke den beste dagen å sitte her på.............
 
Jeg var på jobb 2 dager etter ferien før jeg ble sykemeldt. Klarer knapt å få i meg mat og drikke, så da funker det ikke å skulle ha hovedansvar for 14 små og tilvenninger. Satser på å være på plass og FIT for fight etter uke 12 ;)
 
Er på jobb, men blir ikke så mye utført. Er veldig trett og sliten, så konsentrasjonen er ikke mye å skryte av. Begynt å føle meg ganske uvel også, så hvis det ikke bedrer seg, så tar jeg nok en tur til lege for å diskutere sykemelding...
 
Jobbet 2 uker etter ferien før det sa pang å kroppen streika. Er nå sykemeldt ut neste uke å skal da tilbake på jobb. Har snakka med sjefen min og jeg skal få tilrettlagt arbeidsdagene mine til kvalmen har lagt seg. Jobber på sykehuslaboratorium med blodprøvetaking, blir kontor arbeid på meg siden jeg er tillitsvalgt og har ansvar for turnusen så blir dette oppgavene mine fremover. Da kan jeg sitte på et kontor med saltkjeksene mine så da skal jeg nok få til å komme meg gjennom dagene. Håper ofc at kvalmen gir seg snart. Jeg hater å gå kvalm, det er det verste. Da spyr jeg heller å så er jeg ferdig med det en stund hvertfall.
 
Jeg jobber 100% som ped.leder i barnehage. Er ekstremt trøtt og sliten og er kvalm hele dagen (men kaster ikke opp). Ettermiddagene går til soving og spising før jeg legger meg. Håper jeg snart får energien tilbake, trenger det nå i begynnelsen av barnehageåret :)
 
Jeg går i 80% turnus nå og kjenner det begynner å slite på kroppen. Jeg klarer litt husarbeid, men det er svært lite og mannen må som regel lage mat og gå tur med hunden. Jeg begynte i ny jobb for 4 uker siden og har lite lyst til å sykemelde meg, har heller ikke sagt det til sjefen enda. Kaster heldigvis ikke opp, men er kvalm.
 
Jeg jobber. Hadde ferie den værste tiden. Nå er jeg i uke 8 og kvalmen er ikke tilstede eller svært lite. Blir sliten Ila dagen, men kan styre jobben etter mitt tempo :)
 
Back
Topp