Ja ta til deg komplimentene <3. Selv tar jeg for gitt at jeg kommer tilbake til meg selv rimelig kjapt, hahaha, men jeg vet jo at det mest sannsynlig ikke skjer![]()
Hehe, ja ikke vel.. Noen er jo heldige da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ta til deg komplimentene <3. Selv tar jeg for gitt at jeg kommer tilbake til meg selv rimelig kjapt, hahaha, men jeg vet jo at det mest sannsynlig ikke skjer![]()
34+4 møkka lei. Vond rygg, halsbrann og forstoppelser. Jeg er også møkka lei og skal ikke klage på 60kg igjen! Denne baby fabrikken er stengt fra 2015 og til evigheten!![]()
Uff og uff, jeg får helt vondt av å lese dette her. Sender deg en stoooor klem, og tenk så deilig det blir å "eie sin egen kropp" igjen <3
Sovet 2 1/2time inatt. Tilbrakt 5timer over doskålen. Prøvde å dempe krampene i spiserøret når jeg først kjente det bygget på seg i 10tiden med 1 nexium, 2 paracet, 3 gaviscon tyggetabeletter og 2 link-tyggi, pluss litervis med vann. Nytta ikke. Til tross for at alt jeg spiste i går var tre små pizzastykker og et eple, så kom det både vei nr 1 og 2 i over 5timer.
Nå skal jeg springe ned på legekontoret og kreve en slutt på dette. Jeg er redd det utvikler seg til noe alvorlig. Magen er konstant hard, som en evigvarende kynner. Redd for om dette påvirker baby også![]()
Sovet 2 1/2time inatt. Tilbrakt 5timer over doskålen. Prøvde å dempe krampene i spiserøret når jeg først kjente det bygget på seg i 10tiden med 1 nexium, 2 paracet, 3 gaviscon tyggetabeletter og 2 link-tyggi, pluss litervis med vann. Nytta ikke. Til tross for at alt jeg spiste i går var tre små pizzastykker og et eple, så kom det både vei nr 1 og 2 i over 5timer.
Nå skal jeg springe ned på legekontoret og kreve en slutt på dette. Jeg er redd det utvikler seg til noe alvorlig. Magen er konstant hard, som en evigvarende kynner. Redd for om dette påvirker baby også![]()
Huff, håper de har noe som kan hjelpe deg! Høres helt forferdelig ut å ha det sånn!Sovet 2 1/2time inatt. Tilbrakt 5timer over doskålen. Prøvde å dempe krampene i spiserøret når jeg først kjente det bygget på seg i 10tiden med 1 nexium, 2 paracet, 3 gaviscon tyggetabeletter og 2 link-tyggi, pluss litervis med vann. Nytta ikke. Til tross for at alt jeg spiste i går var tre små pizzastykker og et eple, så kom det både vei nr 1 og 2 i over 5timer.