Er dere lei?

Ja ta til deg komplimentene <3. Selv tar jeg for gitt at jeg kommer tilbake til meg selv rimelig kjapt, hahaha, men jeg vet jo at det mest sannsynlig ikke skjer :P

Hehe, ja ikke vel.. Noen er jo heldige da :) men her har jeg trent kjempe masse før jeg ble gravid og ridd fast. Men så ble jeg gravid, kvalm og bekken plager. Å alt trening og ridning har stoppet. Så føler meg slapp i fisken allerede :P gleder meg til å komme i form igjen! Ut å springe med vogna og opp på hesteryggen :P

Jeg skal ikke klage når jeg leser hva mange er plaget med her. Men jeg kjenner jeg gleder meg til å kunne bevege meg skikkelig igjen. Å kunne gå uten vondt i bekken, og mer energi til å bidra her hjemme. :)

Uff og uff, jeg får helt vondt av å lese dette her. Sender deg en stoooor klem, og tenk så deilig det blir å "eie sin egen kropp" igjen <3

Takker!! den klemmen gjorde godt! <3
Føler ikke jeg gjør annet enn å klage om dagen, men hva skal man vell gjøre.. :(

Nå fikk jeg dårlig samvittighet av klaginga mi.... :( mange som har det verre ser jeg :(

Uff, føler meg heldig som ikke har mer plager når jeg leser hva mange av dere andre sliter med.. :( Dere er tøffe! :) Jeg er ikke lei enda, men gleder meg jo veldig til å hilse på lille :D Og jeg har vært så overbevist hele svangerskapet om at han kommer til å komme før termin, så tenker jo at det ikke er lenge igjen :) Kommer til å være lei når jeg ender opp med å gå på overtid :p

Ja nå begynner jeg å bli lei! Storesøster kom i uke 37+5 og jordmor tror lillesøster også kommer rundt da, så hvis hun har rett så er det "bare" 3-4 uker igjen :)

Sender en god klem til alle her inne <3 Snart er vi i mål - og heldigvis er det vel lite som veier så godt opp for alle plagene som gleden og kjærligheten for den som kommer ut <3

Egentlig ikke lei, ja har plager men opplever det som om det meste går bra, og nyter friheten å bare være meg og ikke ha en baby på utsiden enda, er jo bare 34 uker så enda litt til mål;)

Åh ja den siste tiden er så treg, tiden bare snegler seg av gårde. Har hatt fri de siste to månedene på grunn av svangerskapspenger og begynner å bli rimelig lei av å være gravid og å ha så mye tid, veldig klar for det neste som kommer! Er jo uke 36 i dag så hadde ikke gjort noe om hun valgte å komme I løpet av de to-tre neste ukene :D vil jo bli Fødeklar først såklart og vil absolutt ikke gå over termin, de dagene jeg går over kommer til å gå veldig tregt kjenner jeg!

Er ikke lei enda, er 33+4. Synes det er flott å kjenne henne sparke selvom det kanskje gjør jævlig vondt noen ganger. Jeg vet at jeg kommer til å savne liv i magen når hun kommer ut, så har ikke lyst til å klage. Jeg vet også at mange sliter mer enn meg også. Sliter med pusten og lavt jern, men overlever det ☺️

Sovet 2 1/2time inatt. Tilbrakt 5timer over doskålen. Prøvde å dempe krampene i spiserøret når jeg først kjente det bygget på seg i 10tiden med 1 nexium, 2 paracet, 3 gaviscon tyggetabeletter og 2 link-tyggi, pluss litervis med vann. Nytta ikke. Til tross for at alt jeg spiste i går var tre små pizzastykker og et eple, så kom det både vei nr 1 og 2 i over 5timer.

Nå skal jeg springe ned på legekontoret og kreve en slutt på dette. Jeg er redd det utvikler seg til noe alvorlig. Magen er konstant hard, som en evigvarende kynner. Redd for om dette påvirker baby også :(

Er ikke lei av å gå gravid, men er dritlei av å ha vondt, være syk og redusert hele tiden. Bekken og rygg krangler oftere, bare en tur på butikken er et rent H.... Men nå har jeg låsninger i ryggen til vanlig og det føles bare værre siden bekkenet låser seg/krangler mye. Kommer nok til å savne å gå gravid, men bekkenplagene blir nok ikke helt glemt, hehe. :p

Sovet 2 1/2time inatt. Tilbrakt 5timer over doskålen. Prøvde å dempe krampene i spiserøret når jeg først kjente det bygget på seg i 10tiden med 1 nexium, 2 paracet, 3 gaviscon tyggetabeletter og 2 link-tyggi, pluss litervis med vann. Nytta ikke. Til tross for at alt jeg spiste i går var tre små pizzastykker og et eple, så kom det både vei nr 1 og 2 i over 5timer.

Nå skal jeg springe ned på legekontoret og kreve en slutt på dette. Jeg er redd det utvikler seg til noe alvorlig. Magen er konstant hard, som en evigvarende kynner. Redd for om dette påvirker baby også :(

Å nei! Det hørtes ut som en kjip natt! :( omgangsyken? Du må abselutt komme deg til legen i hvertfall...

Oooi stakkars! Hørtes helt grusomt ut! :( krev ditt hos legen, kan da ikke ha det sånn! :(

Lei ja... Er bare 34+1, og skulle gladelig spola fram til fødsel! Har spydd hver dag siden slutten av april, og klarer sjelden å sitte oppreist om formiddagen. Føler meg så ubrukelig - både som kone og mamma!

Uff høres ikke godt ut *Huldra* :( Håper legen kan hjelpe deg.

Er 34+2 og er sinnsykt lei :/ Er så lei av at alle klær sitter stramt og ha vondt her og der hele tiden. Har også en karatekid i magen som sparker meg i hjel snart... Gleder meg veldig mye til han kommer ut nå!

Uff, sånn kan du ikke gå rundt :-( håper legen kan hjelpe deg <3 sender en god klem

Huff, håper de har noe som kan hjelpe deg! Høres helt forferdelig ut å ha det sånn! :(

Back
Topp