Er dere klare for fødsel?

Ikke mentalt klar helt enda, er bare 37+4. Ingenting ellers er klart heller og jeg har avtaler til og med 17. Mai. Har sagt til jentene at han kommer etter 17. Mai, så da må han nok holde seg inne en stund til!
 
Hva er egentlig fødebrev?
 
Er klar for å få kroppen tilbake og få lille på utsiden.
Men stresser litt med og være mentalt klar til fødsel.
Spent og klar på samme tid:happy:
 
Hva er egentlig fødebrev?
Fødebrev er et brev hvor du skriver ned tanker og ønsker for fødselen. Du kan gjerne informere om hvordan du liker å ha det (mye/lite informasjon, type støtte som hjelper og lignende), hvilken type smertelindring du evt vil ha, fødestillinger osv. Da gir du det til jordmor når du skal føde (eller på forhånd) slik at de kan hjelpe deg på best mulig måte :)
Du er ikke nødt å ha det, men kan være kjekt å ha tenkt litt hva man ønsker seg rundt fødselen uansett :)
 
Jeg er 38+3 i dag og er nok ikke helt klar for fødsel enda :woot: satser på at jeg blir det før hun kommer :p
Det meste er på plass sånn rent fysisk da, så er bare for meg å bli mentalt klar også. Men jeg gleder meg selvfølgelig masse til å bli kjent med babyen vi har ventet så lenge på :joyful:
 
Fødebrev er et brev hvor du skriver ned tanker og ønsker for fødselen. Du kan gjerne informere om hvordan du liker å ha det (mye/lite informasjon, type støtte som hjelper og lignende), hvilken type smertelindring du evt vil ha, fødestillinger osv. Da gir du det til jordmor når du skal føde (eller på forhånd) slik at de kan hjelpe deg på best mulig måte :)
Du er ikke nødt å ha det, men kan være kjekt å ha tenkt litt hva man ønsker seg rundt fødselen uansett :)
Takk [emoji4]
 
VELDIG klar [emoji23] I dag kom understellet til vognen, så da er alt på plass [emoji4] fødebagen er nesten ferdig pakket, laget liste over det som skal være med og brukes til daglig, seng er montert og klærne vasket [emoji7] ikke skrevet fødebrev, men det har jeg ikke gjort de andre gangene heller [emoji4] er 38+2 nå, så han kan gjerne komme for min del, selv om det sikkert er litt tid igjen enda [emoji2]
 
Har det meste pakket og klart, og er veldig klar for å møte babyen nå :Heartred
 
Back
Topp